Camping Bella Tola

100 reviews over Camping Bella Tola

• 2017
    4Vries30-08-2017

prima ligging, maar zeker geen 4 sterren waard

De ligging van Bella Tola is prima, centraal gelegen in Wallis, diverse mogelijkheden voor leuke activiteiten in de nabije omgeving. De camping is rustig, er is voor de kinderen weinig te beleven op deze camping. Het zwembad is klein en niet verwarmd, het water is ijskoud, je houdt het niet langer dan een half uur vol. Het terrein ziet er vervallen uit, veel achterstallig onderhoud, geen winkeltje op de camping voor kleine boodschappen. Deze camping is zeker geen 4 sterren waard.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 6Fam. Oerlemans15-08-2017

Prima camping, helaas geen animatie

We hebben genoten van alles wat Bella tola te bieden heeft. De stacaravan was netjes en schoon Echter op de site van touroperator staan diverse activiteiten die bij aankomst niet bestaan of anders zijn. Dat is erg jammer en een beetje teleurstellend. - er is geen animatieteam voor de kinderen - zwembad is ijskoud. Op de site staat dat het verwarmt is - geen jacuzzi, staat wel op de site van touroperator

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 8Moniek Beurskens01-08-2017

Prachtige omgeving, prima camping

Wij zijn net terug van een 17 daags verblijf op camping Bella Tola. Aanvankelijk waren we huiverig door de reeds eerder gelezen negatieve reviews, maar we hebben het juist positief ervaren. We verbleven met onze jonge kinderen (2 en 5 jaar) in een sta caravan van touroperator. De caravan was keurig schoon en helemaal in orde. Het personeel van de touroperator is vriendelijk en behulpzaam. De camping is inderdaad ouderwets, maar het zwembad en het speeltuintje waren ruime voldoende voor ons. Het enige nadeel is dat het WiFi heel traag is. De omgeving is prachtig en wij hebben ons dagelijks weten te vermaken in Wallis. Wat een prachtige streek! Wat ons betreft is camping Bella Tola een prima camping gelegen in een hele mooie streek.

• 7Eetgelegenheden

• 4Heyning17-07-2017

Niet nog een keer

Stacaravan van touroperator was prima in orde! De camping zelf is gedateerd en een rommelig geheel. Personeel en gastvrouw zijn niet bepaald vriendelijk te noemen. Het zwembad is mooi groot maar ijskoud en aan de grindtegels rondom doe je je voeten pijn. De bar naast het zwembad is vuil en nodigt niet uit. In het restaurant zijn we verder niet geweest dus kunnen we niets over zeggen. Het vuilnis ligt open en bloot en word zeeer mondjes maat opgeruimd. De ligging is erg rustig dus daar echt geen klagen van. Er word animatie aangeboden maar dat tegen betaling, kortom er is geen animatie want niemand doet hier aan mee. Het zogenaamde winkeltje is ook een rommeltje en er is eigenlijk alleen maar chips. Brood moet je bestellen maar dat ging bij ons ook verkeerd. Over het algemeen viel het erg tegen op de camping ondanks dat de stacaravan prima in orde was.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• Oude reviews

6Gezin08-05-2016

Prachtige omgeving, redelijke camping

Vriendelijke en behulpzame medewerkers van de touroperator. Prachtige omgeving en veel leuke uitstapjes mogelijk, ook met jonge kinderen. Flinke tegenvaller echter was dat het zwembad, in tegenstelling tot wat op de website van de camping vermeld wordt, niet open was. Teleurgestelde kinderen als gevolg, maar een uitstapje naar de thermale baden in Leukerbad maakte veel weer goed, leuk ritje omhoog ook. Zelf ook wel een beetje domme fout gemaakt, door er vanuit te gaan dat er standaard dekbedden in het inventaris van een stacaravan opgenomen zijn. In de voetnotes op de website is (achteraf) inderdaad wel te vinden dat dit voor enkele type stacaravans niet zo is. Door de medewerkers werd uitgelegd dat de touroperator dit seizoen voor het eerst alleen maar dekentjes aanbood. Dit had wat mij betreft wel wat duidelijker vermeld kunnen worden op de website.

• 6Eetgelegenheden

• 7Wendy05-09-2015

Prima camping

Tien dagen in stacaravan van touroperator. Caravan niet echt op aantrekkelijke plek maar ruim en schoon. De camping is op sommige gebieden wat verouderd; zo had het zwembad wel een verfbeurtje kunnen gebruiken en is de speeltuin klein. Receptie en winkel zeer beperkt open. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De omgeving is prachtig en de camping is een goede uitvalsbasis voor verschillende uitstapjes, ook veel te beleven voor kinderen. Tips; • hangbrug vlak bij camping • zwemmen in leukerbad 3 verdiepingen zwembad boven op de berg • waterval bij leukerbad • Western city themapark • chateau valere en tournillon in Sion • oude mijn in binn; bij het restaurant onder aan de berg kan je hamer en beitel huren om boven te hakken naar pyriet • labytinthe speeltuin in martigny. Wij hadden een supervakantie! Zwitserland was alleen nog duurder dan we al dachten...

• 6Eetgelegenheden

• 8H.17-08-2015

Gezellige camping in prachtige omgeving

De camping is gezellig en eenvoudig. Vriendelijke eigenaren. Prima zwembad en voldoende speelmogelijkheden voor de kinderen. Omgeving is prachtig! Met de gondel de berg op en wandelen door mooie berggebieden, langs steile rotswanden en gletsjers. Heel indrukwekkend!

• 8Eetgelegenheden

• 9J. van Dijk10-08-2015

fantastisch.

We zijn 10 dagen op camping Bella Tola geweest en hebben ons daar prima vermaakt. Camping is niet al te groot en vrij rustig. De mensen van de touroperator hebben ons ook geweldig geholpen. Super. Er zijn altijd wel wat kleine dingetjes maar die heb je overal. Heel tevreden.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 7A.m.A van Driel10-08-2015

Aardig voor wat korter verblijf...

Camping is best leuk, rustig en kleinschalig ook maar voorzieningen m.b.t. kinderen van circa 6-10 jaar niet optimaal of te weinig aanwezig, te kleine "speeltuin", geen fatsoenlijk onderhouden speelplek voor bijvoorbeeld balspel. Sfeer en uitstraling rond zwembad (oud maar schoon ! ) gezellig, met name door Bar, kleine ligweide en ligging. Altijd druk bezet restaurant, kwaliteit eten ons niet bekend wegens enorm hoge prijzen..... Stacaravan accomedatie van de touroperator was netjes en verzorgd, bieden echter naar onze mening niet allen even veel privacy. ( dicht op elkaar ) Echter wij hadden mooie uitzicht locatie met veel ruimte , de enigste tussen vaste staanplaatsen die er enorm veel zijn. Ook geweldig enthousiast ontvangen door Eurocamp medewerkers bij aankomst !!
    Tom Thank you ;-)) Sanitaire voorzieningen waren netjes en schoon. Voldoende te zien en te ondernemen in de omgeving.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Miranda16-08-2013

Echte 'alpencamping': aanrader!

Wat een fijne camping! Wij hebben 1 week op Bella Tola doorgebracht en hebben genoten! Bij aankomst waren wij vrij om zelf een voor ons geschikte plek uit te kiezen. Door de terrasvorming is er voldoende privacy, al is het wel even zoeken naar een plek met schaduw. Het sanitair is verouderd, maar ontzettend schoon.

Voor de jonge kinderen is er een kleine speeltuin met basisspeelapparaten, deze volstaat helemaal. Verder is er een klein zwembadje met een glijbaan aanwezig. Het water is fris! Ook het grote zwembad is om af te koelen, niet om een hele dag in te dobberen. Het bad is schoon en zonder chloor, best een verademing vergeleken met andere zwembaden. Even wennen aan de diepte m.b.t. heel kleine kinderen: er is geen afscheiding direct aan het zwembad, wat in de avonduren tijdens het diner wel even lastig kan zijn. Het restaurant is TOP, ook m.b.t. kleine kinderen: een heuse 'kinderkaart' met leuke gerechten voor een fijne prijs. Het personeel is ontzettend vriendelijk!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

5 tips over Camping Bella Tola

• Dave Ligthart, 05-08-2012

Ga eens naar Saas-Fee en de dorpen rond Saas-Fee. Je kan de mooiste wandelingen doen waar je alleen maar parkeer kosten hebt hoogste was 8 frank ( €1=0,83 frank) voor een hele dag. En koop bergschoenen die heb je echt nodig.

• Kim, 26-06-2012

Neem zo veel mogelijk eten mee, maar let wel op dat ze je niet aanhouden bij de grens. officieel mag je maar voor een dag boodschappen invoeren. ps. uw courier mist de lekkere dingen uit nederland. ;)

• Kim, 05-06-2015

De Zwitsers zijn gek op vrije dagen en vieren alles wat er maar te vieren valt. Dat betekent sims een muziek fanfare in de ochtend of een vlieg show boven de camping.

0 vragen over Camping Bella Tola

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200