Camping Bella Tola

Meer campinginfo

100 reviews over Camping Bella Tola

• 8AMC geschiere Geschiere15-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Kleine rustige camping met vriendelijke beheerder in een prachtige omgeving

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    7Rik23-07-2018

Kneuterig oud maar voldoende.

Kneuterige camping waar veel kan maar na een weekje ben je wel klaar. Oude aankleding maar voldoende. Aardige eigenaars. Peperduur restaurant en ijsjes etc. Een hoop wat er zou zijn volgens touroperator is er niet.

• 3Eetgelegenheden

• Oude reviews

6The Special One30-07-2014

Goede camping voor wandelaars, wel verouderd.

Camping ligt midden in uitgestrekt wandelgebied. Erg mooi. Vanaf camping direct 20-30 routes. Camping zelf heeft opknapbeurt nodig. Zwembad verouderd maar wel schoon. Eigenaar moet qua uitstraling aan de slag om z'n gasten naar de toekomst toe te behouden. Veel ouwe hutten van seizoensplaatsen. Ziet er merendeels echt niet uit en camping onwaardig. Winkel slecht, bediening onaardig. Restaurant prima maar Zwitserse prijzen. Plaats touroperator was prima.

• 10Dave Ligthart05-08-2012

Geweldige camping.

Erg leuke camping. Ik heb begrepen dat aan het eind van dit seizoen alle sanitair gebouwen vlak gaan en er nieuwe voor terug komen. Prachtige omgeving je zit echt op de berg in het bos. Wij zaten in een touroperator tent en dat was best te doen. De begeleider Kim is echt een topper, altijd lachen en altijd vriendelijk. Er is gratis fietsen verhuur die de meesten maar 1x gebruiken omdat het een beste klim is om weer naar boven te komen.
    Het enige nadeel is dat er niets te doen is voor de pubers 's avonds.

• 10Eetgelegenheden

• 8Groningen29-07-2012

mooie, rustige, gemoedelijke camping

Prachtige camping. Heerlijk rustig. Fantastisch uitzicht. Geen verkeerslawaai. Alles netjes onderhouden. De toiletten en douches zijn inderdaad gedateerd, maar wel schoon!! Altijd warm water en nooit geen wachttijden. Het ontvangtst en begeleiding van de touroperater was super. De ingerichte tent was ook goed in orde. De ingerichte tenten staan in leuke straatjes, in terrassen. De kleintjes spelen leuk met elkaar bij de tent of in het kleine speeltuintje. De oudere kinderen zoeken elkaar wel op bij de ping pong tafel of bij het zwembad. 's avonds is er wel eens live muziek bij het restaurant of ze draaien zelf muziek bij de bar voor op de camping. Deze muziek was bij onze tent niet meer te horen.Dit is een camping om nog eens terug te komen.

• 8anja02-09-2011

leuke camping voor op doorreis naar Italië

Bella Tola is een erg leuke kleine camping in een zeer mooie omgeving. Je kunt er vanaf de camping zo de natuur in lopen en hele mooie plaatsjes dichtbij. Een echt wandelgebied. Op de camping zelf is er af en toe wat te doen voor wat oudere jeugd zoals voetballen of volleyballen, maar meestal ben je overdag in de bergen en savonds ben je op de camping dus is het erg lastig voor de jongen van het animatieteam om iets leuks te doen, hij doet er wel zijnbest voor. Wij hebben een erg leuke tijd gehad (5 dagen) en het sanitair viel best mee we hadden echt oude troep verwacht maar het viel mee.

• 9M.Donker31-08-2011

Geweldige camping

We zijn hier een week gewest en het is ons erg goed bevallen. We waren met onze twee dochters van 12 en 17 jaar. Het is een rustige camping met een heerlijke zwembad. Geen onvriendelijke eigenaar ontmoet. De tenten van de touroperator staan wel wat op elkaar maar we vonden het prima te doen. We hebben genoten van de uitstapjes. Fikse klim en wandeltochten. Vooral naar cabine moirie is echt de moeite. Linda van de touroperator was erg vriendelijk en hulpvaardig. Als het aan mij ligt gaan we volgende jaar weer naar Bella tola.

• 8Cecile Buzing28-08-2011

prachtig gelegen in het Rhone dal

we hebben hier prima gestaan. Hoewel er veel verhuuraccomodatie is, en vaste plekken beinvloedt dit niet de sfeer van de camping. Zwembad is verwarmd maar niet té, zodat iedereen er ook weer eruit gaat. Leuk veld eromheen om lekker in de zon te zitten. Leuke duikplank voor de jeugd. Goed sanitair met lekker warm water, ook schoon. Heerlijk elke dag het dagmenu gegeten tegen een redelijke prijs, daar valt bijna niet tegenaan te koken. In de omgeving is genoeg te doen, wandelen, fietsen en klettersteigen. Tip: neem een lift naar boven! Zwitserland is wel duur, als je brood koopt voor 4 mensen voor één dag ben je zo 15-20 franc kwijt

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 7Nella W.17-08-2011

het is niet meer wat het geweest is.

We zijn voor het 7e jaar op deze camping geweest.Het is een fantastische plek met mooi uitzicht op de Gemmipas.De staanplaatsen zijn qua grootte prima, maar soms wel ongelijke plaatsen, wat voor caravans lastig is om in en uit te manoeuvreren. Het sanitair is nu echt aan vervanging toe,zeer verouderd.Het winkeltje is erg duur.Het is daarom de moeite om naar de plaatselijke supermarkt te gaan.De vriendelijke, sociale nederlandse manager is helaas weg.Wat het persoonlijke karakter van de camping niet tegoed doet.De zwitserse eigenaar is ronduit onaardig en zelfs op het onbeschofte af. Jammer, onze kinderen en wij hebben het er altijd leuk gehad.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 8Jan06-09-2009

rustige camping

Tent gehuurd laatste week augustus. Geen animatie meer voorzien in de laatste week. Prachtige omgeving om leuke wandelingen te maken.Zwembad was in tegenstelling met de aankondiging niet verwarmd. Vriendelijke mensen in restaurant, receptie en winkel. Verouderd, maar proper sanitair.

5 tips over Camping Bella Tola

• Dave Ligthart, 05-08-2012

Ga eens naar Saas-Fee en de dorpen rond Saas-Fee. Je kan de mooiste wandelingen doen waar je alleen maar parkeer kosten hebt hoogste was 8 frank ( €1=0,83 frank) voor een hele dag. En koop bergschoenen die heb je echt nodig.

• Kim, 26-06-2012

Neem zo veel mogelijk eten mee, maar let wel op dat ze je niet aanhouden bij de grens. officieel mag je maar voor een dag boodschappen invoeren. ps. uw courier mist de lekkere dingen uit nederland. ;)

• Kim, 05-06-2015

De Zwitsers zijn gek op vrije dagen en vieren alles wat er maar te vieren valt. Dat betekent sims een muziek fanfare in de ochtend of een vlieg show boven de camping.

0 vragen over Camping Bella Tola

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200