Camping Bella Tola

Meer campinginfo

100 reviews over Camping Bella Tola

• 10sharon hihihi05-11-2008

erg leuk

ik ben er op vakantie geweest. ik zat niet op de camping zelf maar er tegenover in huisjes. ze zijn heel vriendelijk tegen je het is dan wel niet misgien de mooiste camping maar naar zwitserland ga je vooral om te wandelen en avondtuuren te beleven!! ik hebb een top vakantie gehad en in de restaurants hebben ze heerlijk eten!!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 6janneke09-09-2008

zwitserland is mooi maar de zwitsers zijn humeurig

Zwitserland is prachtig. Vanaf de camping heb je een prachtig uitzicht. De stijle wandeling is de moeite waard. En hier wordt je gastvrij ontvangen. Op de camping was dat wanders. Het zwembad was koud. De "snackbar" was loei-duur. Het sanitair was verouderd. dat is niet zo erg maar het was ook niet echt schoon. En de douches waren gevaarlijk voor kinderen. Bijna geen water en snel gloeiend heet. De paden op de camping waren smal. Je kon er geen auto (met caravan) passeren. er was ook te weinig parkeergelegenheid. Daardoor was je kampeerplek al snel te klein. Het pad naar boven om bij de camping te komen was ook steil. Hier moet je geen tegenligger tegenkomen want dan heb je een probleem. Wij waren in het hoogseizoen toen was er genoeg animatie. door een nederlands meisje. 's avonds was er ook genoeg te doen, maar of dit kwam omdat Campinglife er was voor tv-opnames?

• 5Eetgelegenheden

• 7s.molenaar30-08-2008

Voor een paar dagen goed te doen.

Je kan hier vanaf de camping schitterende wandelingen maken. Tevens centraal gelegen ten opzichte van de grote bezienswaardigheden[b.v. Aletsch gletsjer] Op de camping moest het s'avonds om 22.00uur stil zijn[hoe verzin je het?] Voor de jeugd vanaf 14 jaar geen activiteiten. Wij hadden hier een bungalow tent. Ons plekje viel mee, maar van onze vrienden was het krapper bemeten. Ga vooral niet naar Zwitserland om te denken dat het er altijd mooi weer is! Dit kan vies tegen vallen. Door de schitterende natuur toch een fijne vakantie gehad.

• 5Eetgelegenheden

• 7fam korte23-08-2008

mooie omgeving top

met gemengde gevoelens erheen gegaan maar het viel reuze mee. Wat kunnen mensen soms zeuren lees de omschrijving eens goed wat je boekt. Ja het is er steil maar je zit ook in de bergen hehe. Ja als je in een tent zit moest je ver lopen voor de toilet -puntje voor de rest zag het er keurig uit. Mooie omgeving en veel gezien en te doen. Inderdaad geschikt voor een doortrekcamping 1 @2 dg tot 1 week weinig voor de jeugd 10/ouder wel kids animatie. hettie en nico verzorgden de camping goed van vacansoleil. Voor ons een top week geweest. Wel slecht weer gehad en dat maakt elke vakantie wat minder, maar de omgeving maakte het goed.

• 9Eetgelegenheden

• 8van Haren18-08-2008

leuke camping maar slechte douche

Wij hebben een mooie vakantie gehad op bella tola er was animatie voor de kinderen en een leuk verwarmd zwembad. Speeltuintje viel wel wat tegen. Het sanitair is verouderd maar wel schoon!! helaas was de doche niet goed, het was een straaltje van niks en de temperatuur was moeilijk te stellen. Het restaurant en snackbar zijn goed maar wel prijzig.De wasmachines daar in tegen weer erg goedkoop circa 1,50 euro per machine. Al met al hebben wij er een zeer geslaagde vakantie beleeft.

• 7Eetgelegenheden

• 6Erwin03-08-2008

Absoluut geen 4* waard

Als dit 4* is, klopt het systeem van beoordelen niet. Wel ruime plaatsen. Zeer krappe paden om met de caravan door te moeten. Sanitair sterk verouderd. Douches bijna niet in te stellen, gevaarlijk voor kinderen (verbranden)! Camping die wordt uitgemelkt door de uitbater. Sterrensysteem moet echt worden aangepast! Hooguit 2 sterren.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 4niet belangrijk18-07-2008

Zeer onvriendelijke camping

Zwembad is niet groot met zoveel gasten. Geen apart kinderbadje, restaurant is zeer onvriendelijk. Mensen praten geen duits en doen hun best niet eens om je te woord te staan. Zeer onvriendelijk voor de kinderen. Wij zaten hier 3 dagen in een stacaravan van eurocamp. Maar we stonden tussen de seizoenbewoners van Zwitserland en voelden ons zeer ongelukkig. Deze mensen konden je wel wegkijken en waren zeer nukkig.

• 1Eetgelegenheden

• 8Eliza01-09-2007

Wij hebben een week op deze camping gestaan en hebben het prima naar ons zin gehad. Natuurlijk zijn er altijd wel minpuntjes te melden, maar de prachtige natuur maakt veel goed!

Als je vind dat deze camping niet in een toeristische omgeving ligt ben je volgens mij niet van de camping af geweest, want wij wisten bijna niet waar we uit moesten kiezen om naar toe te gaan...

Het tentenveldje van Vacansoleil ligt wat onder aan de camping, dus elke keer een stevige wandeling naar boven... Wel jammer dat er geen waterkraan is bij het veldje. Het sanitair vonden wij brandschoon. Er lag echt geen vuiltje. Het is niet supermodern. De babybadkamer was voor onze drie kleintjes perfect, lekker badderen in alle rust en in een rustieke omgeving! Er was voor kinderen niet veel te doen. Alleen een pingpong tafel en een klein speeltuintje. Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt. Als wij nog eens naar Wallis gaan, komen wij hier zeker terug!

• 7Staat v/h sanitair

• 5Spissens28-08-2007

De camping lag niet echt in een toeristische buurt. In het dorpje Susten zelf was niet veel te beleven. Op de camping waren ze zeer onvriendelijk. Het sanitair werd volgens mij niet dagelijks gereinigd. Het blad werd enkel afgetekend. Eind augustus was er al niets meer van animatie voor de kinderen te beleven. Het zwembad was ook niet verwarmd in tegenstelling tot wat in de brochure vermeld stond.

• 3Eetgelegenheden

• 8patrick19-08-2007

leuke, rustige camping. Zwembad is oke, alleen hing er vanaf begin van de middag een vette frituurwalm (van het restaurant en/of de snackbar). winkeltje is prima, aardige mensen. Sanitair was matig: lekkage werd niet gerepareerd, na half augustus werd er nog maar 1 keer per dag gereinigd. Geen camping voor disco-jeugd, maar wel mooi startpunt voor natuurliefhebbers.

• 7Eetgelegenheden

5 tips over Camping Bella Tola

• Dave Ligthart, 05-08-2012

Ga eens naar Saas-Fee en de dorpen rond Saas-Fee. Je kan de mooiste wandelingen doen waar je alleen maar parkeer kosten hebt hoogste was 8 frank ( €1=0,83 frank) voor een hele dag. En koop bergschoenen die heb je echt nodig.

• Kim, 26-06-2012

Neem zo veel mogelijk eten mee, maar let wel op dat ze je niet aanhouden bij de grens. officieel mag je maar voor een dag boodschappen invoeren. ps. uw courier mist de lekkere dingen uit nederland. ;)

• Kim, 05-06-2015

De Zwitsers zijn gek op vrije dagen en vieren alles wat er maar te vieren valt. Dat betekent sims een muziek fanfare in de ochtend of een vlieg show boven de camping.

0 vragen over Camping Bella Tola

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200