Weer vandaag17°

22 reviews over Camping Bella Tola in het Nederlands

Prima camping

van der Dussen
27-5-2019

Rustig, midden in de natuur

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig

Wim van den Brink
17-8-2017

Schitterende ligging, ruime plaatsen, veel wandel en mountainbike routes, keurige camping, vriendelijke eigenaars, personeel, heerlijk koel zwembad en gezellig restaurant

Gereisd Met partner in augustus 2017

Verwaarloosde hut

Frans
5-8-2017

Had caravan #17 gereserveerd gekregen. Die waren ze echter aan het verbouwen toen we aankwamen. Toen hebben we #30 gehad. Daar hadden we geen douche en geen warm water. De hut was echt heel erg verouderd. Slot deed het niet, lampjes waren kapot, alles liep aan. Communicatie met eigenaar was er niet. Er was zelfs een wespennest tussen het raam en luikjes bij het toilet, wat ze lekker lieten zitten. We hebben zelf een deken over de bank gelegd omdat deze te smerig was om op te zitten. Koelkast werd alarmerend heet van buiten, maar werd ook niet op gereageerd. Uiteindelijk aardige korting kunnen regelen, maar was echt heel slecht en hier gaan we nooit meer naartoe.

Gereisd Met partner in juli 2017

Fijne camping

Ronald en Rita
2-8-2017

Camping Bella Tola is de zesde camping tijdens onze trektocht met Camper. Deze camping is de eerste camping waar zeep bij de toiletten hangt. Het sanitair gebouw is netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Een prachtige omgeving om te wandelen. Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2017

Prima camping

AM de Gunst
31-7-2017

Na het lezen van de vorige behoorlijk negatieve recentie moet ik echt wat recht zetten, misschien is de camping op een aantal punten wat verouderd, maar alles is netjes onderhouden en het sanitair wordt keurig schoon gehouden, de douches zijn klein maar zonder muntjes heerlijk warm water en een flinke straal. De plaatsen zijn lekker ruim en voldoende plekken met schaduw, en een heerlijk schoon koel zwembad met een gezellig restaurant en bar. En dat alles in een schitterende omgeving met veel wandel en mtb mogelijkheden.

Matig, maar doeltreffend...

Bjorn
6-7-2017

We hebben een fantastische vakantie in Zwitserland gehad. Lekker weer, ontzettend mooi land met veel dingen die de moeite waard zijn om te bekijken in de directe omgeving. Camping Bella Tola is een twijfelgeval. We waren blij dat we verbleven in een stacaravan van touroperator, want als je bent aangewezen op het sanitair van de camping... Wat een ramp. Ontzettend vies en oud, lijkt uit een horrorfilm te komen. Het personeel is vriendelijk, maar weinig aanwezig. Onze caravan was niet erg schoon bij aankomst. We hadden last van -niet overdreven- honderden mieren en vliegen. Zelfs in een lege, schone caravan. De touroperator caravan houdt niet over. Het is zo goedkoop mogelijk gemaakt. Bedden zijn 180cm lang, dus ik kon er niet gestrekt liggen. Daarnaast helemaal doorgelegen, met rugpijn als logische gevolg. Kussens van de bank behoorde vast te zitten maar waren allemaal kapot dus lagen los waardoor normaal zitten amper mogelijk is. Gordijnen vol brandgaten. Daarnaast zijn de caravans waanzinnig slecht geïsoleerd (lees; niet) Zelfs bij een matige buitentemperatuur is het binnen al niet meer uit te houden. Alles zit los, scheef, piept en kraakt of is kapot, het houdt allemaal niet over. Het klinkt als een heel negatief verhaal, en dat is het eigenlijk ook wel, maar gezien de fijne ligging met mooie omgeving zou ik het toch niet direct afraden. We hebben echt een fijne vakantie gehad, maar dit was de slechtste camping waar wij ooit geweest zijn.

Gereisd Met partner in juni 2017

De omgeving was fantasties.

Ton
24-9-2015

Camping Bella Tola, ziet mooi uit.Maar de caravan waren de bedden erg klein 1,80.En ze waren voor lange mensen niet goed en niet liggen niet lekker.Eten was goed in het restaurant.

Gereisd Met partner in Fri Sep 11 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker weer

T Reitsma
1-7-2015

Mooie ligging en zeer vriendelijke en behulpzame leiding

Gereisd Met partner in mei 2015

Waard om langer te blijven

Wil en Lies
8-6-2015

Op moment van aankomst waren we van plan één of twee weken te blijven. We zijn er nu bijna vier weken. Een rustige camping zonder verkeerslawaai met goed en schoon sanitair en vriendelijke leiding. We vonden een plek met zicht op de bergen rondom voor het juiste vakantiegevoel. Het is een prachtige wandelomgeving met indrukwekkende natuur. En het weer is ook eind mei en begin juni prima. Er zijn in Wallis veel bezienswaardigheden die van hieruit goed zijn te bereiken.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog een keertje

Kim
5-6-2015

Voor het vier de jaar op deze camping. De omgeving is niets veranderd, maar op de camping zijn ze druk bezig met alles op te knappen. De ingang en rond om het zwembad is alles meer open en moderner. De staan plaatsen worden goed bij gehouden en ook het sanitair is oud maar schoon.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Tola in Susten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Tola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.