Weer vandaag15°

88 reviews over Camping Bella Tola in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

AMC geschiere Geschiere
15-4-2019

Kleine rustige camping met vriendelijke beheerder in een prachtige omgeving

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fijne vakantie gehad

Nancy
6-8-2018

Een leuke camping met stacaravans en plek voor eigen tent/caravan. Mooie complete stacaravan gehad. Fijn zwembad en goed restaurant. Weinig te doen voor oudere kinderen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kneuterig oud maar voldoende.

Rik
23-7-2018

Kneuterige camping waar veel kan maar na een weekje ben je wel klaar. Oude aankleding maar voldoende. Aardige eigenaars. Peperduur restaurant en ijsjes etc. Een hoop wat er zou zijn volgens touroperator is er niet.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

De ligging van Bella Tola is prima, centraal gelegen in Wallis, diverse mogelijkheden voor leuke activiteiten in de nabije omgeving. De camping is rustig, er is voor de kinderen weinig te beleven op deze camping. Het zwembad is klein en niet verwarmd, het water is ijskoud, je houdt het niet langer dan een half uur vol. Het terrein ziet er vervallen uit, veel achterstallig onderhoud, geen winkeltje op de camping voor kleine boodschappen. Deze camping is zeker geen 4 sterren waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Wim van den Brink
17-8-2017

Schitterende ligging, ruime plaatsen, veel wandel en mountainbike routes, keurige camping, vriendelijke eigenaars, personeel, heerlijk koel zwembad en gezellig restaurant

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prima camping, helaas geen animatie

Fam. Oerlemans
15-8-2017

We hebben genoten van alles wat Bella tola te bieden heeft. De stacaravan was netjes en schoon Echter op de site van touroperator staan diverse activiteiten die bij aankomst niet bestaan of anders zijn. Dat is erg jammer en een beetje teleurstellend. - er is geen animatieteam voor de kinderen - zwembad is ijskoud. Op de site staat dat het verwarmt is - geen jacuzzi, staat wel op de site van touroperator

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Verwaarloosde hut

Frans
5-8-2017

Had caravan #17 gereserveerd gekregen. Die waren ze echter aan het verbouwen toen we aankwamen. Toen hebben we #30 gehad. Daar hadden we geen douche en geen warm water. De hut was echt heel erg verouderd. Slot deed het niet, lampjes waren kapot, alles liep aan. Communicatie met eigenaar was er niet. Er was zelfs een wespennest tussen het raam en luikjes bij het toilet, wat ze lekker lieten zitten. We hebben zelf een deken over de bank gelegd omdat deze te smerig was om op te zitten. Koelkast werd alarmerend heet van buiten, maar werd ook niet op gereageerd. Uiteindelijk aardige korting kunnen regelen, maar was echt heel slecht en hier gaan we nooit meer naartoe.

Gereisd Met partner in juli 2017

Fijne camping

Ronald en Rita
2-8-2017

Camping Bella Tola is de zesde camping tijdens onze trektocht met Camper. Deze camping is de eerste camping waar zeep bij de toiletten hangt. Het sanitair gebouw is netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Een prachtige omgeving om te wandelen. Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2017

Prachtige omgeving, prima camping

Moniek Beurskens
1-8-2017

Wij zijn net terug van een 17 daags verblijf op camping Bella Tola. Aanvankelijk waren we huiverig door de reeds eerder gelezen negatieve reviews, maar we hebben het juist positief ervaren. We verbleven met onze jonge kinderen (2 en 5 jaar) in een sta caravan van touroperator. De caravan was keurig schoon en helemaal in orde. Het personeel van de touroperator is vriendelijk en behulpzaam. De camping is inderdaad ouderwets, maar het zwembad en het speeltuintje waren ruime voldoende voor ons. Het enige nadeel is dat het WiFi heel traag is. De omgeving is prachtig en wij hebben ons dagelijks weten te vermaken in Wallis. Wat een prachtige streek! Wat ons betreft is camping Bella Tola een prima camping gelegen in een hele mooie streek.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping

AM de Gunst
31-7-2017

Na het lezen van de vorige behoorlijk negatieve recentie moet ik echt wat recht zetten, misschien is de camping op een aantal punten wat verouderd, maar alles is netjes onderhouden en het sanitair wordt keurig schoon gehouden, de douches zijn klein maar zonder muntjes heerlijk warm water en een flinke straal. De plaatsen zijn lekker ruim en voldoende plekken met schaduw, en een heerlijk schoon koel zwembad met een gezellig restaurant en bar. En dat alles in een schitterende omgeving met veel wandel en mtb mogelijkheden.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Tola in Susten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Tola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.