Camping Bella Tola ****

Review geschreven door Frans

Verwaarloosde hut

Frans
5-8-2017

Had caravan #17 gereserveerd gekregen. Die waren ze echter aan het verbouwen toen we aankwamen. Toen hebben we #30 gehad. Daar hadden we geen douche en geen warm water. De hut was echt heel erg verouderd. Slot deed het niet, lampjes waren kapot, alles liep aan. Communicatie met eigenaar was er niet. Er was zelfs een wespennest tussen het raam en luikjes bij het toilet, wat ze lekker lieten zitten. We hebben zelf een deken over de bank gelegd omdat deze te smerig was om op te zitten. Koelkast werd alarmerend heet van buiten, maar werd ook niet op gereageerd. Uiteindelijk aardige korting kunnen regelen, maar was echt heel slecht en hier gaan we nooit meer naartoe.

Gereisd Met partner in juli 2017