Susten

Reviews over Susten

Zeker voor herhaling vatbaar

van der Dussen
    31-5-2019

Stonden op camping Bella Tola in Susten, Het dorp is niet groot maar je kunt daar alles krijgen aan boodschappen. Het dorp heeft ook een treinstation die je naar Genève of ander plaatsen kan brengen. Alles is trouwens makkelijk aan te rijden.

Heerlijk dorp

Vakantieganger
    22-2-2017

Het heeft een station, Leuk, andere naam maar ligt wel in Susten. Groot busstation, goede plek voor vertrek naar de omliggende dalen. 3 campings, authentiek en voorzien van supermarkten. Prima vertoeven in Susten.

Klein maar fijn.

Fam. Marijnissen
    21-7-2013

Susten is een klein dorpje, maar je hebt er alle voorzieningen. Camping,supermarkt, bakker, slager, restaurants, cafe's, benzinepomp, huisarts, apotheek, dierenarts, diverse banken en direct grenzend aan het dorpje het treinstation/VVV van Leuk (waar je ook gratis fietsen kan lenen). Susten ligt centraal in het gebied Wallis, van waaruit je diverse andere plaatsen makkelijk kan bereiken. Ook is het een erg zon zeker gebied. De taalgrens Frans/Duits ligt precies hier.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Alle rust die hier in Nederland ontbreekt

Henry van Spanje
    29-5-2013

Het dagelijks leven daar loopt hand in hand met de natuur, fiets op bij de supermarkt? Niet nodig. Advies over de omgeving over wat er aan te raden valt?, een ieder zal je helpen. Er is geen "animatieteam" zoals in Spanje o.i.d. voor kinderen maar 100 meter verderop ligt er al een mini golfbaan. Openbaar zwembad op nog geen 500 meter afstand, bezienswaardigheden te over en voor de actieve mensen al helemaal een paradijs. Mountainbiken of gewoon wandelen, grotere steden staan bol van cultuur maar de uitstapjes in de regio zijn terdege legio.. voor jong en oud. Veel Nederlanders vinden naar deze camping al jaren hun 2e stekkie en blijven terugkomen. Gezonde en prettige omgeving waar motorrijders, campers op doorreis ieder jaar weer terug komen.

Gereisd Anders in januari 2013

Prachtig uitzicht op leuke camping!

Marian Cornelissen
    2-9-2009

Prima camping, fantastisch uitzicht, sanitair oud, maar schoon. Kortom, prima plek voor een heerlijke vakantie. Wie weet wordt volgend jaar de 5e keer. Jammer dat we nu pas met een stempelkaart zijn begonnen. (stond niet duidelijk in het regelement.)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
Susten scoort een 8 uit 10, op basis van 22 reviews