Reviews over Stalden

Mooie plek in Wallis

berthuizing
    23-6-2014

Het appartement bevindt zich op de de 3e verdieping van een groot complex. Houd rekening met trappenlopen! Appartement is netjes ingericht, keuken heeft alles wat je nodig hebt. Badkamer is functioneel. Bedden van de slaapkamer zijn ok, voldoende bergruimte. Ligging is gunstig, vlakbij supermarkt/bakker, postkantoor en het station van Stalden. Alles is op loopafstand. Een prettige uitvalsbasis voor wandelen rond Stalden en excursies in het Saas- en Matterdal.

Dicht bij het station

ann van effelterre
    27-8-2009

Juist terug van 14 dagen Chalet "Christl". Geboekt bij Interhome. De gelijkvloerse verdieping beschikt over 2 ruime slaapkamers, een grote badkamer met douche en een woonkeuken met alle voorzieningen. Sateliet-tv met ook BVN. Door het goede weer konden we altijd buiten eten (een tafel en 4 stoelen voorzien). De eigenares woont op de eerste verdieping en is zeer vriendelijk. Je kan iedere weekdag vers brood kopen aan het dalstation van de kabelbaan naar Embd. Voor andere boodschappen is de Coop Pronto aan het station van Visp uiterst geschilt. Door de goede ligging aan het station van Kalpetran is het een unieke uitvalsbasis wanneer je het openbaar vervoer gebruikt. We komen hier zeker terug, al was het alleen maar voor de rust en stilte van het dorp.

Fijn appartement op de begane grond

G.Junte
    1-8-2009

Zeer vriendelijke gastvrouw.

Hellende weg naar appartement

Goede bereikbaarheid naar verschillende uitvalswegen

Stalden scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews