Hotel La Reserve

HotelWeer vandaag24°11°

We hebben een aantal aanbieders voor La Reserve voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Reserve in het Nederlands

Super middenklasse hotel

3 buben
27-4-2011

Meerdere malen geweest, eigenaar Peter is een gave behulpzame kerel. Personeel is erg aardig en zeer behulpzaam. Zeer goede keuken met uitgebreide kaart en de beste pizza's van europa volgens mij!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Reserve in St. Niklaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Reserve scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.