Reviews over Saillon

Super camping

Fam. Hordijk,
    10-8-2015

Fantastische camping op een hele mooie plek. Nette plaatsen, net sanitair, prima zwembad. Maar je gaat er natuurlijk naar toe voor de omgeving. Fantastisch! Met de kabelbaan omhoog in Ovronnaz of La Tzoumah en je kijkt je ogen uit. Lopen naar de burcht van Saillon. Wijn proeven in een cave. Alles voorhanden voor een heerlijke vakantie. Als je iets negatiefs kan noemen is het misschien wat geluidoverlast van de snelweg (die overigens een stuk verder ligt maar die je wel hoort als het 's avonds stil is)

Zeer luxe camping

Lia Sandbrink,
    13-7-2015

De camping ligt mooi centraal in Wallis. Alles is zeer verzorgd en erg luxe met oog voor details. Mooie, ruime plekken, wel erg keurig allemaal. We kwamen uit Italie en dan is de sfeer toch wel anders. We waren de enige niet Zwitsers op de camping, niet gek want Zwitserland is echt onbetaalbaar geworden. Maar de bergen zijn nergens zo mooi en maakt het voor ons toch waard om er een paar dagen naartoe te gaan.

Prima verzorgde rustige camping

Nettie en Henk de Lange,
    8-1-2015

Mooi gelegen camping in het ter plaatse ruime Rhonedal met prima plaatsen, goed sanitair, mooi zwembad en een leuke mini golfbaan (nog gedeeltelijk in aanleg). Klantvriendelijke eigenaar en receptiemedewerkers. Het restaurant op de camping is prima en je kunt er voor een redelijk bedrag goed eten.

Heerlijk badhotel voor een paar dagen relaxen

Anne,
    12-8-2014

In de omgeving van Sion heb je maar weinig mooie 4 sterren hotels, Bains de Saillons is er een van. Mooi rustig gelegen, ruime kamers, goede bedden en voorzieningen, een prima ontbijt zijn redenen om hier ieder jaar weer even naar toe te gaan. Onderscheidend zijn het super zwembadencomplex, het kuuroord, de sportfaciliteiten en het mooie saunagedeelte, alles met de privileges voor hotelgasten (eigen ingang, doorgang vanuit het hotel, badjassen en handdoeken etc.). Het is echt heerlijk om 's ochtends vroeg als eerste in alle rust in het mooie thermalbad te stappen, met uitzicht op de bergtoppen, helemaal relaxed. Het hotel is niet ingericht op kleine kinderen/baby's, hopelijk blijft dat zo. Met oudere kinderen is het prima vertoeven. Goedkoop is dit hotel zeker niet, rechtstreeks boeken kan ook. Het hotel wordt in 2015/2016 uitgebreid met onder meer een nieuw gedeelte en nieuwe restaurants. De bouw is begonnen, maar lijkt nu geen overlast te geven.

zeer schone camping en alles goed voor elkaar!

Machiel,
    11-8-2014

Uitzicht op de omringende bergen en wijngaarden. Centraal gelegen in het dal. Vriendelijk personeel. Toen er een langdurige regen voorspeld werd, kwam de eigenaresse zeggen dat we bij problemen in de slaapzaal mochten slapen.

Saillon scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews