Sorteren

Reviews over Saclentse

gezellig,warm en knus

marc
    4-3-2010

geweldig;zowel voor mensen die volledige rust willen alsook voor mensen met kinderen.ruimte genoeg voor allemaal.

goede wandelweg naar nendaz.

een verademing!

Anneke Van Lierde
    8-9-2009

zeer vlotte boeking en antwoord op al onze vragen via mail, zeer snel antwoord gekregen.. dat stellen we op prijs!

het chalet is zeer rustig gelegen en toch redelijk centraal als je een culturele uitstap wil maken (sion en martigny zijn absolute aanraders), het is een uurtje rijden tot het magische en magnifieke montreux met zijn meer dat iedereen betovert.. met een beetje fantasie zie je hier gewoon smoke on the water, met dank aan deep purple ;-) en freddy mercury zag dat het goed was. bezoek aan haute nendaz is niet te missen: lekker eten en heerlijk wandelen!

zeer gedetailleerde reisinfo gekregen waar je echt iets mee bent (en eigen voorbereiding tot een minimum beperkt) en ook handige wandelgidsen ter plaatse. absolute aanrader voor hondeneigenaars die hun viervoeter een topweek willen bezorgen! het ruime terras is ieen ideale uitkijkpost voor je trouwe vriend en ook in het chalet is ruimte genoeg: wij gingen met 4 volwassenen en hond en niemand liep mekaar in de weg, doen!!!

Mooi en rustig gelegen 6 persoons chalet

Annemarie
    18-8-2009

Chalet Windland is een gunstig gelegen chalet ten opzichte van de zon (van 's morgens vroeg tot einde middag, uitzicht (Veysonnaz en Rhône vallei) en wandelmogelijkheden (met de auto ben je zo in Nendaz en Siviez). Het chalet ligt ook bijzonder rustig (geen doorgaand verkeer). Uitrusting/inrichting is weliswaar iets gedateerd maar zeer compleet. Het grote terras is heel prettig om te zitten, te lezen, eten, bbq-en etc. Kortom een aanrader voor rustzoekers, wandelaars, uitzicht-genieters e.v.a.