Appartement Viola

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Viola

• 8Debby31-07-2011

Prima vakantiehuis

Het contact vooraf verliep prima en het ontvangst daar is ook erg vriendelijk. Alles wat je nodig hebt is er aanwezig. Het is ons prima bevallen!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Arie en Marijke van der Hel06-07-2008

een aanrader...

Nadat ik vorig jaar een aantal dagen bij de fam. Andermatten in Haus Viola was geweest met een broer, nam ik mij voor om dit in het voorjaar van 2008 nog eens te doen en dan samen met mijn vrouw. Zodoende zijn we samen in Mei voor een tweetal weken te gast geweest in Haus Viola en….. wat hebben we genoten.De gastvrijheid van de fam. Andermatten, het ruime en schone appartement, de mooie omgeving, de rust én de vriendelijke mensen in het dorp waren voldoende redenen om nog eens terug te gaan. Ook buiten het hoogseizoen is het hier goed vertoeven en na een fijne vakantie kwamen we dan ook tot de conclusie: dit gaan we zeker nog een keertje doen.Een echte aanrader en nog betaalbaar ook.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9korrie en leo pijl20-03-2008

we gingen om uit te rusten en energie op te doen na een nare periode van ziekenhuisopname en lang revalideren,nou daar is het goed vertoeven en dat deel is dus geslaagd mede door de goede zorg van mevr Ulrika Andematten .een aanrader voor een groot publiek. van harte aanbevolen!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2008

• 9Arie van der Hel ( ja, broer van Kees)10-10-2007

Opnieuw in Saas-Grund en deze keer in Haus-Viola. Gastvrij, eenvoudige en schone kamers en een prima bed om te slapen na een dag van ervaringen opdoen in de omgeving. Het blijft schitterend en wij zeker van plan om in het voorjaar van 2008 (nog) meer te ontdekken van Wallis.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in oktober 2007

• 8fam E Ritmeester03-09-2007

prachtige omgeving,mooi appartement,gastvrij,alles even verzorgd,eigenlijk niets meer toe te voegen aan de eerdere reacties. voor herhaling vatbaar.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8fam. P. Oosterom01-09-2007

Wij zijn voor het tweede achtereenvolgend jaar in Haus Viola geweest. Bij elkaar 5 weken. Het is ons er zeer goed bevallen. Het huis is zeer schoon en behoorlijk ruim. Bijzonder is natuurlijk de omgeving, want daar komen we voor. Het Saasdal is zo afwisselend dat je je er niet verveelt. De eerste twee weken van augustus hebben we 25 graden gehad,regen en op de Allalin sneeuw, waar het ook vroor. Dus zeer verschillende weertype's. Voor een ieder die van de bergen houd is het zeker een aanrader !!.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 8Fam. M.C. de Vries01-09-2007

Wij hebben ontzettend genoten van de vakantie in Saas Grund. Het appartement was prima gelegen, ruim balkon, heerlijke gezamenlijke tuin en ruime vertrekken. Ook het meubilair was prima. De omgeving is ideaal om te wandelen en er worden allerlei activiteiten georganiseerd door de VVV. De verhuurster van de appartementen is erg behulpzaam. Al met al dus zeker een aanrader om hierheen te gaan.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2007

• 8J. ter Harmsel29-08-2007

Ons appartement in Haus Viola was ruim maar ook mooi ingericht!!! We waren met 5 pers. in een 6 pers. appartement. De eigenaars zijn erg gastvrij en behulpzaam. We vonden het fijn dat we zo dicht bij het dorp woonden. Veel boodschappen deden we lopend. Ook 's avonds kun je makkelijk nog een wandelingetje maken vanuit Viola. Onze dochters vonden het fijn om in de tuin zitten.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 10Bas van der Hel06-06-2007

heerlijke ruime woning, met een ligging net iets buiten het Centrum. hierdoor zitje in de rustigere hoek van Grund, maar niet ver van de winkels.(ongev 10 meter verder) zit er een bakkerij/conditorei deze is vanaf 7uur geopend en heeft dan heerlijke verse eigengebakken broodjes.

naast de bakkerij zit de Bar old-inn dit is een gezellige sfeer volle bar met een gevarieerde muziek style. ook deze bar is net om de hoek. ondakns dat deze bar om de hoek zit is het geluids niveau buiten miniem door de uitstekende isolatie en is er bij de nabij gelegen huizen GEEN geluids overlast. ook de uitgaande jeugd houd zich aan de regels met betrekking tot overlast ivm met harde sancties tegen overtreders (na 10uur absolute stilte in het dorp)

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 9Kees van der Hel01-06-2007

Opnieuw weer naar Saas Grund en natuurlijk opnieuw in Viola! Na een grondige renovatie waarbij practisch alles is vernieuwd maar waarbij de huur zeker niet explosief is toegenomen, was het voor ons weer een vakantie om nooit te vergeten. We hopen nadat we al in januari en februari met wintersport er zijn geweest ook weer 3 wkn in julie te gaan! We zien er alweer naar uit! Heerlijk en voor de kinderen is er altijd volop activiteit! En als de kids het goed hebben, zijn de ouders ook op vakantie!

Gereisd met familie in juli 2006

0 tips over Appartement Viola

1 vraag over Appartement Viola

• ellen van den hil, 16-06-2010

verhuur 1 ste week juli 2010

graag wat meer informatie over aantal kamers, ik zou graag met 2 personen met twee slaapkamers huis huren 1 ste week juli 2010 aankomt 30 of 31 juni 2010 nog vrij? huur?

of nog andere tips?

ellen van den hil baanhoek sliedrecht

Kees, 21-11-2010

Goede avond....

Ik zat zojuist zomaar even te "snubbeken"op Zoover en zag daar uw aanvraag voor verdere informatie. Helaas is deze niet op de gebruikelijke manier tot mij doorgekomen en kan ik u pas nu informeren. Jammer genoeg is de de door u aangegeven periode alweer voorbij maar mogelijk hebt u wat aan onderstaande informatie... Wij zijn te bereiken in Sliedrecht onder nummer 750734 of 750797 , via mail [email protected] en via de website www.haus-viola.ch kunt u ook heel veel informatie verkrijgen. Mogelijk kunnen we u in de toekomst wel eens van dienst zijn!!

Hartelijk dank voor uw belangstelling en tot??

Kees van der Hel Burg.Drijberplein 41 3361 VG Sliedrecht

Appartement info