Kleine hotelsWeer vandaag

2 reviews over Camping Schönblick in het Nederlands

fantastich

annie
16-7-2017

Het is er geweldig mooi, prachtige omgeving, je kunt er wandelen maar ook mooie route's rijden of met Glacier Expres 'n dag door de bergen, geweldig mooi die verschillende hoogtes ! We gaan hem beslis nog 'n keer doen ! Eén woord Geweldig .

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastisch sanitair

G. van Koppen
8-1-2015

We hebben hier gestaan met een camper in de kerstvakantie voor de wintersport. Eigenaren waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Sanitair was net nieuw (december 2014) en beter dan thuis! Op 50 meter van een halte voor de gratis skibus naar Saas Fee. Vers brood kun je de dag ervoor bestellen. Eetgelegenheden op loopafstand (aan de overkant van de weg.) Dorpje op 20 minuten lopen of met gratis bus!

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schönblick in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schönblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.