Hotel Monte Rosa- Ristorante Pane e Vino

Hotel Monte Rosa- Ristorante Pane e Vino
7,6

• Ligging t.o.v. pistes7,1

15 reviews over Hotel Monte Rosa- Ristorante Pane e Vino in het Nederlands

Op kerstavond met een gezelschap van 11 personen waaronder 2 kinderen fantastisch in de watten gelegd Door gastheer Michaele en zijn collega's. Fantastische culinaire ervaring met Italiaanse roots. Aanwinst voor Saas Grund.

Een fijn hotel een aanrader

Jannie en John van der Linden
22-5-2009

Wij hebben het in hotel Monte Rosa altijd reuze naar ons zin "gehad en zijn er dan ook 9 keer geweest.

De fam Burgener is reuze vriendelijk en gastvrij.

Een hotel in een mooie omgeving, en bij uitstek interessant voor wandelaars'.

Fam. J en J v.d.Linden

2008

Aardig hotel; goede prijs- kwaliteitverhouding.

A. Cousijn
19-9-2008

Goede plek voor wandelaars (zomer). Veel mogelijkheden in de prachtige omgeving.

Minder geschikt voor mensen die van uitgebreid dineren houden. Ontbijt prima.

Fijn familiehotel

Marianne
30-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel net familiehotel, goede ligging, maar je moet wel goed ter been zijn. Steil pad. Kamer gedateerd, maar heel netjes. Gewone bedden goed, bijzetbed kind iets minder. Eten op vaste tijden, heerlijk en goed verzorgd. Familie is behulpzaam, netjes en discreet. Omgeving en uitzicht schitterend. Maaltijden gevarieerd en salades superlekker. Aanrader, we waren er in juli 2008 Zijn niet bekend met wintersport.

• Ligging t.o.v. pistes8

superleuk sfeervol hotel met vriendelijke mensen en heerlijk eten hier kom je echt tot rust een aanrader en om naar terug te gaan

• Ligging t.o.v. pistes9

aardig personeel, goed verzorgd eten van goede kwaliteit, schone kamer, tv heeft erg weinig zenders. Gewoon een goed hotel, ik zou er een volgende keer weer heen gaan.

Vriendelijk familiehotel

P. Verheul
7-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vriendelijk familiehotel. De ligging t.o.v. de bushalte naar Saasfee is gunstig. Men kan zowel lopen als met de bus naar de pistes in Saasgrund.

Het eten is goed evenals de vriendelijke bediening.

De kamers zijn goed maar de inrichting gedateerd. Men kan niet met de auto vlak bij het op een berghelling gelegen hotel komen. Bagage wordt zonodig met motorisch aangedreven karretje opgehaald

Heerlijk skigebied en perfecte accomodatie om actief tot

D. Cock
1-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk skigebied en perfecte accomodatie om actief tot rust te komen

2007

Eenvoudig hotel met prima keuken

J.J. Lakwijk
5-9-2007

Eenvoudig hotel met prima keuken.

Enig minpuntjezou kunnen zijn dat dit hotel geen eigen bar heeft. Vriendelijk personeel

• Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn voor de derde keer naar Monte Rosa geweest .Periode van 10 tot 17 maart 2007.Wij hebben pachtig weer gehad, goed gewandeld en genoten .

Het hotel voldoet aan hetgeen dat wij verwachten.Prijs/kwaliteit is heel goed.

De badkamer mocht wel wat ruimer zijn.

Ontbijt was heel goed.

Proef maar eens van de huisconfituur aalbessen met wortelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte Rosa- Ristorante Pane e Vino in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte Rosa- Ristorante Pane e Vino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.