Camping Mischabel

Weer vandaag10°
Camping Mischabel
8,9

13 reviews over Camping Mischabel in het Nederlands

Zalige plek in de natuur

Ingrid coeckelbergh
25-7-2018

Zalige plek om te verblijven, puur natuur en rust. Griet en Ludo zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen. We voelen ons direct welkom. Perfecte uitvalbasis om de streek te verkennen met de burgerpass. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping op een top locatie

N-DB
24-8-2016

Mooie camping in het saastal. We hadden een mooie grote plek in de zon die je daar wel kunt gebruiken. Overdag hebben we strakblauwe luchten gehad maar de avonden en nachten zijn koud. Sanitair is erg netjes en schoon, het enige min puntje vond ik dat er geen brillen op de wc's zaten maar dat maakte het niet minder schoon. De douches waren heerlijk warm. Voor warm afwaswater moet je 0,20 Frank betalen maar hebben wij niet gebruikt ivm boiler in caravan. Mensen die er werken waren erg vriendelijk en behulpzaam ( Nederlandstalig ) Het is wel echt een basiq camping, voor kinderen was er weinig maar ja in Zwitserland ga je ook voor de natuur vaak en niet voor de camping. Kortom zeer goede camping met een prachtig uitzicht op de gletsjer van Saas-fee. Zeker een aanrader als je geen luxe of vermaak nodig hebt. Wij komen zeker weer eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk gewandeld met camping als uitvalsbasis

Rustige camping, indrukwekkende omgeving
11-8-2016

Camping op 1480 meter hoogte. Grote plaatsen en ruimte zat. Plaatsen met en zonder schaduw te kiezen. Om half 7 (augustus) is de zon weg en koelt het flink af. 's Nachts goed aankleden daarom.... Veel wandelaars en alpinisten op de camping die de bergen in trekken.

Wij waren veel geld kwijt (6 personen, 4 kinderen) voor het staangeld, maar hier zit dan wel een burgerpass bij in, waarmee je openbaar vervoer en toegang tot de liftjes krijgt. En daarmee kun je dus ongestoord van deze prachtige omgeving genieten. Wij hebben prachtige wandelingen gemaakt en met de kinderen lekker de omgeving kunnen verkennen. Het was genieten! Al die indrukwekkende uitzichten, wandelroutes, activiteiten voor kinderen.

Beheerders van de camping zijn erg aardig en relaxed en helpen je de bergen in met kaartjes en adviezen. Handig (wij zijn geen ervaren wandelaars). Douches lekker warm, sanitair gedateerd. Voor het afwaswater moet je (vreemd genoeg) betalen, de douches zijn gratis.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Zalige camping om te onthaasten

Fred& Astrid
3-8-2014

Op de camping voel je je direct welkom. Grit, de campingbeheerder is het zonnetje van de camping en dat hadden we nodig ook. Het was nou niet het beste weer tijdens ons verblijf. Als de zon buiten niet schijnt moet ie binnen schijnen zegt Grit en dat klopt ook nog ! Ruime plaatsen, prima sanitair, dorp dichtbij, mooie omgeving. We hadden na twee dagen het gevoel er al een week te zijn. De hond was meer dan welkom.

Gereisd Met partner in Wed Jul 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping in prachtige omgeving

Inge
22-8-2013

Deze rustige, eenvoudige camping ligt in een prachtige omgeving waarin fantastische wandelingen gemaakt kunnen worden. En tijdens het gehele verblijf kan er met de Burgerpass gratis gebruik gemaakt worden van de bus en alle kabelbaantjes in het hele Saasdal. De bus stopt direct voor de camping en met een kwartiertje zit je in Saas Fee. De camping is gemoedelijk en gezellig met erg gastvrije en behulpzame eigenaren!! Na een dag wisten ze m'n naam, ze waren erg betrokken toen ik wat ziek was, maar ook het lenen van een haspel en het in- en uitschrijven ivm de Saaspass was geen probleem. Echt een groot compliment voor hun! Het verwarmde sanitairgebouw was prima. Niet heel modern, maar wel ruim en schoon, toiletpapier aanwezig en altijd een lekker warme douche. Er is een mogelijkheid om op de camping 's avonds broodjes te bestellen die dan de volgende ochtend vanaf 8 uur klaarliggen. En voor de boodschappen zitten er voldoende supermarkten in Saas Grund en Saas Fee.

Gereisd Alleenreizend in juli 2013

Gewelidige plek voor een vakantie in de bergen!

van Santvoort
1-11-2012

Voor kampeerders, liefhebbers van de bergen en wandelaars is dit een fantastische camping en omgeving. Het personeel is erg vriendelijk en de camping is ruim opgezet. Er zijn niet te veel faciliteiten, waardoor je optimaal van de rust en omgeving kunt genieten. De omgeving is zeer geschikt voor kinderen, door de speelactiviteiten in de dorpjes en bergen.

Gereisd Met partner in juli 2012

Leuke camping in een prachtige omgeving

arjen van santvoort
18-9-2012

Wij hebben er een super tijd gehad. De camping zelf is vrij simpel, maar voor ons was dat goed. Wij hebben in de omgeving erg veel gewandeld vooral in Saas Fee waarbij je door een regeling met de camping gebruik kunt maken van alle liften. Het is een prachtige omgeving met heel veel wandel mogelijkheden. Ook het weer was er prachtig alleen zoals bekend kouden nachten. Wij komer er graag nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Thu Jul 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

aangename caming

BetjeC
18-8-2012

We verbleven begin augustus 2012 op camping Mischabel in Saas Grund. We hadden heel goed weer. (Denk er wel aan dat het snacht behoorlijk koud kan worden) Mooie wandelingen gemaakt. Met de Burgerpas konden we alle bussen en kabelbanen gratis gebruiken (in het Saas-dal), enkel jammer dat er voor het meereizen van hond(jes) geen duidelijkheid is of er betaald moet worden of niet (de ééne keer wel, de andere keer niet). De belgische eigenaars zijn super vriendelijk en stonden steeds klaar om te helpen. Zij gaan ons zeker nog terug zien.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede uitvalsbasis voor vele wandelmogelijkheden.

Bettine
8-7-2012

Camping is niet zo bijzonder maar ligt wel in een bijzonder mooi gebied. Sanitair is oud maar schoon, eigenaren vriendelijk. Wij vonden het duur voor alleen wat basisvoorzieningen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goede basis voor bergwandelen of klimmen

Mike
14-8-2009

Prettige camping met erg vriendelijke eigenaren (Vlaams en NL). Vanuit camping kan je direct prachtige bergtochten maken. Of eerst met een lift naar boven om op hoogte te lopen. Saas Fee ligt nog iets hoger. Vandaar kan je zomerskieen. Leuke klimroutes voor kinderen: spannend maar veilig. Met lift naar boven en met monster steps naar beneden razen. Dorp op loopafstand. Pingpong tafel is ontmoetingsplek voor kinderen. Dagelijks verse broodjes te bestellen. Kortom prachtig!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mischabel in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mischabel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.