Pension Heino

Pension Heino
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,4

34 reviews over Pension Heino in het Nederlands

Prima plek voor een vakantie in het mooie Saasdal.

G.T.H. Wijers,
4-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gastvrij pension waar je persoonlijk benaderd wordt.

Voor ons was het heel belangrijk dat er rekening werd gehouden met glutenvrij dieet.

De gast met coeliakie werd in de watten gelegd door de gastvrouw. Heel fijn om dit te ervaren.

Gereisd met partner in januari 2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

inclusief sommercard. Schone kamers. Een betrokken gastvrouw. Zowel ontbijt als diner van goede kwaliteit. Was onze tweede bezoek en voelde als thuis komen.

Uitstekende WiFi. Goede douche.

Als ik al een minpunt moet benoemen dan is dat de grootte van de kamer.

Gereisd met partner in augustus 2018

vakantie in Saas Grund bij pension Heino was fanta

Desiree Huisman,
10-7-2018

We hebben een fantastische tijd gehad in pension Heino. De kamer was prima, schoon en praktisch ingericht.Het ontbijt en het diner heel goed en gevarieerd.Golda zorgde voor een gemoedelijke sfeer en was heel meedenkend.In de naaste omgeving zijn er talloze wandelingen, we konden de auto laten staan want de gratis burgerpass geeft je toegang tot de bus en kabelbanen. De omgeving is prachtig, je hebt regelmatig het gevoel dat je in een ansichtkaart loopt.

Gereisd met partner in juni 2018

Fijn verblijf,

Eric,
19-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fijne familiekamer en top lokatie. Met de inbegrepen passen voor de gondels meteen van de bergen kunnen genieten. Geef vooraf aan de eigenaar naam en geboortedatum doordan liggen de passen direct klaar, anders pas volgende dag.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
golda, eigentümer, 22-8-2017
Dank u wel voor de top review en ja de familiekamers met de twee verschillende slaapkamers zijn zeer populaire

Pension Heino was voor ons fantastisch!

Wilrie en Rinus,
6-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Golda en haar team voegden duidelijk veel toe aan het welslagen van onze vakantie. Ze boden advies over mogelijk te maken tochten, realiseerden een huiselijke sfeer en gaven een prima service.

Elke dag heerlijk vers en gevarieerd eten. Onze kamer werd schoon en fris gehouden. Wij hebben het er erg naar onze zin gehad. Pension Heino is een aanrader. Tot ziens!!

Gereisd met partner in juli 2017
golda, eigentümer, 22-8-2017
bedankt voor de review en ja we geven ons alle moeite het etenelke dag vers en gevarieerd aan te bieden

Super

Jooken Steve,
4-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijk ontvangst, enorm kindvriendelijk, onze kinderen voelden zich meteen thuis. Neem geen speelgoed mee, er is meer dan genoeg. Ze missen zelfs hun tv niet. Rustige locatie ook. Ideale uitvalsbasis voor veel wandelplezier, maar ook voor de actievelingen onder ons of de mensen die het liever rustig houden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
golda, eigentümer, 22-8-2017
bedankt voor de super review en ja speelgoed hoeft men niet mee te brengen

Aanrader !

Babette Slier,
4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super vakantie !!! De kamers schoon en ruim, lekker gegeten en zeer kindvriendelijk. Op steenworp afstand van de Gondellift

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017
Golda, eigentümer, 6-3-2017
dank jullie voor de super vakantie review. hopelijk tot de volgende keer

Prima!!

Klaartje,
3-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ook dit jaar waren we weer blij dat we een paar dagen samen met onze kinderen en kleinkinderen in Pension Heino terecht konden.Het was de derde keer en daaruit blijkt denk ik onze tevredenheid wel! Dank aan Golda en familie!!!

Gereisd met partner in februari 2017
golda, eigentümer, 6-3-2017
Dank u wel voor de review en dat jullie weer bij ons waren. Hopen jullie ook volgende keer weer bij ons te mogen begroeten

Geweldig!

Mevr. van der Steen
31-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pension Heino is een super hotel met een keurig ontbijtbuffet en een prima diner. Iedere avond verse ingrediënten gebruiken en heel afwisselend.

De gastvrouw weet veel te vertellen over de omgeving en geeft op al je vragen antwoord.

Een geweldig hotel waar je je meteen op je gemak voelt!

Gereisd met partner in augustus 2016
Golda, eigentümer, 6-3-2017
dank u wel voor de review

De oorspronkelijk uit Nederland afkomstige eigenares is zeer gastvrij en geeft vrijblijvend veel tips over de omgeving. Het pension ligt in het rustige Saas-Grund vlakbij de supermarkt, bushalte en kabelbaan welke gaat tot 3200m (Hohsaas). Er is voldoende parkeergelegenheid. Saas-Grund ligt enkele kilometers van het populaire Saas-fee en Saas Almagell. Met de burgerpas, welke gratis bij de hotelovernachting wordt verstrekt, kun je onbeperkt gebruik maken van bijna alle kabelbanen en buslijnen in het Saasdal. Saas-Grund is een uitstekende uitvalsbasis voor het maken van dag- en wandeltochten. Het pension is netjes en schoon en het eten (wij hadden half pension) is prima. De familiekamer is niet overdreven groot maar geschikt voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Het enige wat wij (een beetje) gemist hebben was een televisie op de kamer. Dat werd overigens weer ruimschoots gecompenseerd door de aanwezigheid van goede wifi en een moderne televisie in de centrale ruimte op de begane grond.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Pension info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Heino in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Heino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.