Pension Heino

39 reviews over Pension Heino

• 2019
    9Jan Bos02-08-2019

Fantastich

Mijn echtgenote en ik hebben een fantastische tijd gehad in pension Heino. De kamer was prima, schoon en praktisch ingericht. Het ontbijt en het diner met dagelijks een gezonde salade was goed en gevarieerd. Golda is een vriendelijke gastvrouw en zorgt voor een gemoedelijke sfeer. Zij is heel meedenkend en geeft tips over mooie wandelingen in de omgeving. De auto kan blijven staan door de gratis burgerpass die toegang geeft tot bus en kabelbanen. Kortom een aanrader voor alle gasten van het Saastal.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9G.T.H. Wijers04-02-2019

Prima plek voor een vakantie in het mooie Saasdal.

Gastvrij pension waar je persoonlijk benaderd wordt. Voor ons was het heel belangrijk dat er rekening werd gehouden met glutenvrij dieet. De gast met coeliakie werd in de watten gelegd door de gastvrouw. Heel fijn om dit te ervaren.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Eddie11-08-2018

kleinschalig pension met betrokken gastvrouw.

inclusief sommercard. Schone kamers. Een betrokken gastvrouw. Zowel ontbijt als diner van goede kwaliteit. Was onze tweede bezoek en voelde als thuis komen. Uitstekende WiFi. Goede douche. Als ik al een minpunt moet benoemen dan is dat de grootte van de kamer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Desiree Huisman10-07-2018

vakantie in Saas Grund bij pension Heino was fanta

We hebben een fantastische tijd gehad in pension Heino. De kamer was prima, schoon en praktisch ingericht.Het ontbijt en het diner heel goed en gevarieerd.Golda zorgde voor een gemoedelijke sfeer en was heel meedenkend.In de naaste omgeving zijn er talloze wandelingen, we konden de auto laten staan want de gratis burgerpass geeft je toegang tot de bus en kabelbanen. De omgeving is prachtig, je hebt regelmatig het gevoel dat je in een ansichtkaart loopt.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Eric19-08-2017

Fijn verblijf,

Fijne familiekamer en top lokatie. Met de inbegrepen passen voor de gondels meteen van de bergen kunnen genieten. Geef vooraf aan de eigenaar naam en geboortedatum doordan liggen de passen direct klaar, anders pas volgende dag.

golda, eigentümer, 22-08-2017

Dank u wel voor de top review en ja de familiekamers met de twee verschillende slaapkamers zijn zeer populaire

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Wilrie en Rinus06-08-2017

Pension Heino was voor ons fantastisch!

Golda en haar team voegden duidelijk veel toe aan het welslagen van onze vakantie. Ze boden advies over mogelijk te maken tochten, realiseerden een huiselijke sfeer en gaven een prima service. Elke dag heerlijk vers en gevarieerd eten. Onze kamer werd schoon en fris gehouden. Wij hebben het er erg naar onze zin gehad. Pension Heino is een aanrader. Tot ziens!!

golda, eigentümer, 22-08-2017

bedankt voor de review en ja we geven ons alle moeite het etenelke dag vers en gevarieerd aan te bieden

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Jooken Steve04-08-2017

Super

Zeer vriendelijk ontvangst, enorm kindvriendelijk, onze kinderen voelden zich meteen thuis. Neem geen speelgoed mee, er is meer dan genoeg. Ze missen zelfs hun tv niet. Rustige locatie ook. Ideale uitvalsbasis voor veel wandelplezier, maar ook voor de actievelingen onder ons of de mensen die het liever rustig houden.

golda, eigentümer, 22-08-2017

bedankt voor de super review en ja speelgoed hoeft men niet mee te brengen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Babette Slier04-03-2017

Aanrader !

Super vakantie !!! De kamers schoon en ruim, lekker gegeten en zeer kindvriendelijk. Op steenworp afstand van de Gondellift

Golda, eigentümer, 06-03-2017

dank jullie voor de super vakantie review. hopelijk tot de volgende keer

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 8Klaartje03-03-2017

Prima!!

Ook dit jaar waren we weer blij dat we een paar dagen samen met onze kinderen en kleinkinderen in Pension Heino terecht konden.Het was de derde keer en daaruit blijkt denk ik onze tevredenheid wel! Dank aan Golda en familie!!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

golda, eigentümer, 06-03-2017

Dank u wel voor de review en dat jullie weer bij ons waren. Hopen jullie ook volgende keer weer bij ons te mogen begroeten

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Mevr. van der Steen31-08-2016

Geweldig!

Pension Heino is een super hotel met een keurig ontbijtbuffet en een prima diner. Iedere avond verse ingrediënten gebruiken en heel afwisselend. De gastvrouw weet veel te vertellen over de omgeving en geeft op al je vragen antwoord. Een geweldig hotel waar je je meteen op je gemak voelt!

Golda, eigentümer, 06-03-2017

dank u wel voor de review

Gereisd met partner in augustus 2016

5 tips over Pension Heino

• Valerie, 09-01-2014

Samen met haar man en kinderen Paulo en Kiara, wist de Nederlandstalige eigenaresse met haar achtergrond als reisleidster, zelfs de kinderen boeiend te informeren en amuseren.

• Jan Nijsen, 12-03-2013

Saas-Grund lijkt op plan een relatief klein skigebied tov. Saas-Fee, maar is toch zeker de moeite! Zeer mooie pistes die je wel minstens een dag kunnen boeien.

• Kurt, 20-02-2013

Maak zeker eens een daguitstap richting Zermatt , dit ligt op een uurtje rijden van Saas-Grund en bied je bij mooi weer een uniek zicht op Zwitserlands bekendste berg : de Matterhorn

0 vragen over Pension Heino

Pension Heino info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Zwitsers

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden