Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag29°15°
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Artemis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Haus Artemis in het Nederlands

Voor de derde keer op rij geboekt. Perfect!!

Harald
23-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een prachtige woning in een schitterende omgeving. De verhuurders zijn heel aardig en behulpzaam. Wij hebben deze woning voor het derde jaar op rij geboekt om onze zomervakanties in deze prachtige omgeving door te brengen. Elke keer voelt het weer als thuiskomen! De woning en tuin worden perfect onderhouden. Elk jaar vindt er onderhoud plaats. De woning en tuin blijven er als nieuw uitzien. Ongelofelijk! Dé twee opvallendste punten: schoon en netjes. Voor ons is dit nu de standaard en zijn we nergens meer op dit hoge niveau tegengekomen.

Superwoning !

Familie Frisson
18-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer mooie woning in het schilderachtige Saasdal. Gelegen in het rustige deel van Saas-Grund,vlakbij de rivier en aan een weg waar nauwelijks verkeer voorbij komt. De verhuurders wonen in hetzelfde huis en zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ruime parking voor de deur. De woningen zijn modern ingericht en zijn steeds kraaknet gepoetst. Balkon/tuin op het zuiden gericht. Bakker op 100 meter, kabelbaan en winkels op wandelafstand. Kindvriendelijk : tuin met trampoline, grote zandbad en voldoende plek om te ravotten. In het kort dus de ideale woning om het Saasdal te verkennen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Artemis in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Artemis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.