Hotel Dom

Zeer goed.

Sera Spanier
28-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Reeds door mij omschreven; ik kan Hotel Dom van harte aanbevelen voor zowel gezinnen met kinderen, echtparen en alleengaanden van iedere leeftijdscategorie.

Gereisd Alleenreizend in januari 2012

Puur natuur * rustig

Herbert ROELANDT
29-7-2010

Hotel DOM in SAAS GRUND is gewoon fantastisch. Het zijn nieuwe, jonge uitbaters die gaan voor hun zaak. Vriendelijk, behulpzaam. Zeer lekker eten en mooi hotel. Prachtig gelegen in centrum van Saas grund, maar toch héél rustig en midden in de natuur. de hond is er meer dan welkom. Ronduit, een aanrader wie een natuurvakantie wil in alle rust zonder poespas !!!!! Alleen de wijn is véél te duur !!!

Gereisd Met partner in juli 2010

gezellige zwitserse charme/prijs kwaliteit prima

sophie pauwels
26-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

eenvoudige maar kraaknette kamers. Ontbijtbuffet ruime keuze, keuken: degelijke Walliser gerechten. Prijs kwaliteit prima, goede service, vriendelijke eigenares met hart voor kinderen! Ligging tov pistes:ongeveer 15min stappen nr gondelbaan. Super skigebied zowel vr beginners, als gevorderden!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

2008

netjes, verzorgd en lekker

carine
5-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk personeel en bazin waarmee men een dagwandeling kan maken (toffe madam). lekker maar streekgebonden eten. verzorgde maar wat oudere kamers doch heel proper!!!! uitvalpunt voor bus en wandelwegen.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Prachtig.

Michel en Anny
4-8-2008

De omgeving is heel mooi. Het hotel is zeer goed, zeker als je prijs-kwaliteit beoordeelt. Vriendelijke bediening. Eten goed en zeker meer dan genoeg.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs/kwaliteit een echte topper

N.VERBEKE
9-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prijs/kwaliteit een echte topper. Lekker ontbijtbuffet van zeer goede kwaliteit. Ook het diner was steeds in orde. Iets gedateerde maar heel propere kamers. Mooie rustige omgeving, het authentieke Zwitserland. Dit in tegenstelling tot het mondainere braderieachtige Saas-Fee.

Gereisd Familie in Wed Apr 09 2008 00:59:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De service was perfect, een zeer goede prijs en heel eten.

DJ Ronny
11-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

De service was perfect, een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding en heel lekker eten. De pistes zijn makkelijk bereikbaar met de wagen of de bus die om het kwartier voorbijkomt. Het ski verhuur winkeltje tegenover het hotel is toch een aanrader, je moet gewoon het nieuwe equipment vragen en de oude man (met zeer veel ervaring door zijn leeftijd) zal je hierin maar al te graag assisteren ! Ik zou zeggen allen daarheen !

Gereisd Met vrienden in maart 2008

Prijs / kwaliteit echt een tophotel

DJ Rudy
10-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prijs / kwaliteit echt een tophotel. Kamers zeer netjes, ontbijt + avondeten meer dan in orde, zeeeer vriendelijk personeel, parking voor de deur, op 800meter van de skilift naar saas grund, en naar skigebied saas fee kan je met de skibus die vlakbij het hotel stopt en 10 min later ben je er. Nog een kleine tip : als je ski's of skibotten wil huren : doe het niet in het winkeltje vlak over het hotel. je hebt er wel goeiekope prijzen, maar de ski's zijn zo bot als een verroest aardappelmesje. ik ben ze na 1 dag gaan teruggeven, de man van de winkel is circa 80 jaar, misschien dat dit wel iets verklaart....

Gereisd Met vrienden in maart 2008

Prima hotel met top personeel op een minuut of 5-10 van de

Karel
11-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel met top personeel op een minuut of 5-10 loopafstand van de piste en de skiliften (zowel Alpin Express als de lift naar Spielboden / Platjen / Felskinn).

De kamers zijn ruim en pas gerenoveerd. Het ontbijt is goed en het avondeten is ok. De klantvriendelijkheid maakt het af!

Er is duidelijk veel verbeterd het afgelopen jaar te lezen aan de kritieken uit 2006.

Gereisd Met vrienden in februari 2008
2006

Met een bang hartje aangekomen na het lezen van de eerste

Tevreden klanten
18-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Met een bang hartje aangekomen na het lezen van de eerste kritieken op deze site. Maar al vlug overtuigd van het tegengestelde. Heel lekkere keuken, zeer vriendelijk personeel. Wat verouderde kamers maar ruim en net.Bushalte vlak bij hotel.Makkelijk om te genieten van een uitzonderlijk mooi en uitgestrekt skigebied Saas-Fee. Een aanrader!

Gereisd Anders in april 2006

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dom in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.