Hotel Bergheimat

Hanspeter
4-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dit app.hotel neemt alle boekingen aan, bevestigt het ook. Maar gaan pas kort voor de boeking indelen en dan kun je zomaar een mail krijgen dat je niet kan komen. Is ons eind 2014 overkomen, terwijl wij al 39 jaar in het Saasdal komen. Hotel is ook oubollig en geen leuke gezamenlijke ruimte.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel met weinig comfort op kamer

Annie
1-8-2014

1 pers.kamer erg klein en donker, tafel staat aan voeteneind van bed maar lamp hangt in het midden v/d kamer, schemerlamp op nachtkastje kan niet op tafel gezet worden geen stopcontact. Badkamer minimaal, ik vroeg extra handdoek voor het zwembad kreeg ik niet moest handdoek v/d douche gebruiken, dus de volgende ochtend geen handdoek om te douche.Kamer had wel balkon aan de straatkant, maar met deur open vroeg wakker van verkeer.Kamer was niet stofvrij de poten onder het bed zagen wit van het stof , toen ik na 6 dgn weg ging nog wit, badkamer werd ook niet geheel schoongemaakt. Dit liet te wensen over. Het eten was prima, ieder dag wat anders.Bedienend personeel was vriendelijk , eigenaren stug. Geen ruimte om na het eten met de groep te zitten, dus iedereen naar de ongezellige kamer.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

top top top

mike schenke
23-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

prima hotel en zeer gast vrij.

Gereisd Alleenreizend in januari 2014

verrassend mooi appartement

MarcVansteenkiste
6-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

we waren met 6 pers 2 kleine kinderen we kregen een mooi appartement,in appartementsblok moonligt 3 aparte slaapkamers 1 kamer met douche 1 met ligbad een ruime living een grote keuken. de bedden ieder dag opgemaakt en zeer proper het ontbijt en middagmaal en avondeten was hotel bergheimat

Gereisd Met vrienden in september 2013

geweldig hotel er valt niets op aan te merken

jw.
30-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

hotel bergheimat is goed van eten en erg klant vriendelijk en prachtig gelegen met uitzicht op de bergen

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Zeer geslaagde vakantie

cvanengeldorp
26-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk vakantie gehad met een groepsreis. Mooie omgeving, perfect voor het maken van wandelingen in de natuur

Gereisd Met vrienden in juni 2009

Goed hotel en prachtige omgeving

C.A. van der Werf
22-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed hotel .'s Avonds 4 gangendiner w.o. saladebuffet. Kamers waren goed , als je te weing hebt komen zij nog een keer langs met ( vlees) groot balcon , waar heb je dit nog en een prachtig uitzicht op de bergen. En om af te koelen nog een zwembad ( saunagebruik op aanvraag). Banket(bakkerij ) met zitje aan de overkant en supermarkt op 80 meter De 10 daagse excursiereis is uitstekend bevallen met als topper de ijsgangen bj de Furkapas.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

zeer vriendelijk hotel

h keuter
7-6-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

het hotel is zeer gunstig gelegen met een skilift in de buurt, de bediening was zeer vriendelijk ,er werd zelf twee keer opgediend kamer waren naar wens en het uitzicht was ook goed.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Prima hotel

Sikkie
19-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug, maart 2010 dus. Prima hotel, wel wat gedateerd. Je kunt er erg lekker eten in het restaurant. Half pension is geen aanrader.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 19 2010 20:59:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een mooie omgeving voor natuurliefhebbers !

Yvonne Vliegen
4-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn met een groepsreis 10 dagen naar Zwitserland geweest in Hotel Bergheimat. De omgeving was super mooi. Het was alleen jammer dat je altijd over dezelfde weg terug moest als je een andere plaatsje wil bezoeken. Het is een toeristische omgeving. De service in het hotel was goed. Het eten was minder. Vooral het avondeten. De toetjes bestonden uit 1 eetlepel pudding . Ook het diner was minimaal voor de heren. Het ontbijt was goed alleen ontbreekt het aan gekookte eieren . Het personeel mag wel wat vriendelijker zijn en meer open staan voor de gasten. Jammer dat er s'avonds niks georganiseerd werd vanuit het hotel. Ook was er geen info aanwezig in het hotel over de omgeving. Wij hebben een heerlijke week in Zwitserland gehad ondanks de minpuntjes. Een tip voor de huishoudelijke dienst : Wacht met kamer poetsen totdat de gasten weg zijn. Na 9.00 uur zijn de meeste gasten vertrokken met de busexcursies.

Groetjes, Yvonne

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergheimat in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergheimat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.