Hotel Bärgsunnu

8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Bärgsunnu voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Bärgsunnu in het Nederlands

Ideaal hotel om vaker te komen

m.spapens
5-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

We komen nu al enkele jaren in Bargsunnu, elk jaar bevalt het ons perfect. De kamers zijn niet het modernste maar wel ruim en schoon. Het eten is goed, s'morgens inderdaad een hard broodje per persoon maar daarnaast staan er nog diverse andere soorten brood en yoghurt, het avond eten is ook "wat de pot schaft" maar is elke avond weer goed en lekker en zeker ruim voldoende, en wordt er ook met de kinderen rekening gehouden. Er is voor de kinderen een eenvoudige speelkamer aanwezig maar ze kunnen er zich prima vermaken. Het liftje achter het hotel stond in het verleden de hele dag aan maar i.v.m. eisen van de verzekering mag het niet de gehele dag onbeheerd aan staan en kan het nog wel gebruikt worden om naar de piste te komen, dus ideaal. Op nog geen 100 meter is echter een liftje waar je wel de hele dag met sleetjes gebruik van kunt maken. Ook wat betreft vriendelijkheid en service gaat eigenaresse Astrid niets te ver. Kortom wat betreft prijs / kwaliteit verhouding een fijne locatie

Viel erg tegen

Amber
1-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier deze winter geweest voor wintersport. Werden erg vriendelijk ontvangen. Kamers gedateerd, maar keurig schoon. Het eten was erg karig, 's ochtends bij het ontbijt 1 bolletje, verder sneetjes. Avondeten kreeg iedereen hetzelfde menu, wat erg karig was. Wij hebben een heerlijke week gehad, mede door het prachtige weer, maar zouden beslist niet weer voor dit hotel kiezen. Ook voor de kinderen was er niets extra's. De speelkamer was een rommelkamer met veel kapot en babyspeelgoed.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Niet voor herhaling vatbaar!

amweening
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

We werden erg gastvrij ontvangen en konden direct om 9 uur 's ochtends al in onze kamer. Nette kamer, wel gedateerd, maar keurig schoon. Met een keukentje, waarbij de koelkast gebruikt kon worden, maar het gasstel niet. Ook waren alle kastjes leeg, dus geen serviesgoed/bestek. Een kamer met een heerlijk hoekbalkon. Het eten in dit hotel viel ons enorm tegen. Bij het ontbijt was 1 hard bolletje pp en verder crackers/sneetjes en wat yoghurt muesli. Het avondeten kreeg iedereen hetzelfde menu wat erg karig was. Ook werd er niet echt rekening gehouden met de kinderen helaas. We hebben een goede week gehad, maar zouden beslist niet weer voor dit hotel kiezen. Het skiliftje achter het hotel is alleen 's ochtends te gebruiken om omhoog te gaan, de rest van de dag staat hij niet aan. Dus niet lekker even sleeen achter het hotel, hiervoor moest je een paar honderd meter lopen naar een ander sleepliftje wat wel de hele dag draaide.

We hebben een aantal aanbieders voor Bärgsunnu voor je op een rij gezet:

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bärgsunnu in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bärgsunnu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.