Hotel Bärgsunnu

Hotel Bärgsunnu
8,9

• Ligging t.o.v. pistes8,3

10 reviews over Hotel Bärgsunnu in het Nederlands

Ideale uitvalsbasis om te wandelen

Cornette Johan
25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk onthaal met direct alle nuttige info. Maaltijden zijn streekgebonden, heel lekker en met zorg gepresenteerd. Bij het verblijf is een pas voor openbaar vervoer en skiliften in het volledig Saastal inbegrepen.Net tegenover hotel is er een bushalte. Geen opmerkingen qua hygiëne. Tip voor de huisvrouw: misschien eens een roereitje of een spiegeleitje voorzien. Anders is alles voor ontbijt voorzien.

Fantastisch verblijf

P.P.W.Salverda
25-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een geweldig hotel met rustige ligging t.o.v. de doorgaande weg naar Saas Fee. Ruime gratis parkeerplaats. Gemoedelijk hotel kindvriendelijk hotel met gratis wi-fi .Goed verzorgde maaltijden in een gezellig restaurant met uitzicht op de besneeuwde bergen ook in de zomer. Iedere woensdag wordt een heerlijke uitgebreide bbq geserveerd. Eigenaresse Astrid geeft goede adviezen over de omgeving. Kortom, voor mensen die van hun rust willen genieten, een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

Fantastisch gastvrij hotel

Peter
30-7-2012

Wij verbleven de afgelopen twee weken in Hotel Baergsunnu. De kamers waren zeer schoon en boden een geweldig uitzicht over de besneeuwde bergtoppen. Het hotel ligt heerlijk rustig van de weg af en heeft een eigen groot parkeerterrein. De eigenaresse Astrid is zeer klantvriendelijk en gaf ons divers goede tips. Zowel het diner alsook het ontbijt is goed en ruim voldoende. Ik houd niet van kaas en daar werd rekening mee gehouden zodat ik een ander gerecht kreeg aangeboden. Iedere woensdag is er grill-avond met onbeperkt eten. Voor de kinderen is binnen een speelruimte en ook kunnen zij buiten spelen in een grote beschutte tuin, waar enkele picknick sets staan. Gratis WiFi is ook aanwezig. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Binnen enkele minuten loop je naar de Bergbahnen. Kortom een heerlijk gastvrij hotel waar je je snel thuis voelt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Ideaal hotel om vaker te komen

m.spapens
5-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

We komen nu al enkele jaren in Bargsunnu, elk jaar bevalt het ons perfect. De kamers zijn niet het modernste maar wel ruim en schoon. Het eten is goed, s'morgens inderdaad een hard broodje per persoon maar daarnaast staan er nog diverse andere soorten brood en yoghurt, het avond eten is ook "wat de pot schaft" maar is elke avond weer goed en lekker en zeker ruim voldoende, en wordt er ook met de kinderen rekening gehouden. Er is voor de kinderen een eenvoudige speelkamer aanwezig maar ze kunnen er zich prima vermaken. Het liftje achter het hotel stond in het verleden de hele dag aan maar i.v.m. eisen van de verzekering mag het niet de gehele dag onbeheerd aan staan en kan het nog wel gebruikt worden om naar de piste te komen, dus ideaal. Op nog geen 100 meter is echter een liftje waar je wel de hele dag met sleetjes gebruik van kunt maken. Ook wat betreft vriendelijkheid en service gaat eigenaresse Astrid niets te ver. Kortom wat betreft prijs / kwaliteit verhouding een fijne locatie

Viel erg tegen

Amber
1-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier deze winter geweest voor wintersport. Werden erg vriendelijk ontvangen. Kamers gedateerd, maar keurig schoon. Het eten was erg karig, 's ochtends bij het ontbijt 1 bolletje, verder sneetjes. Avondeten kreeg iedereen hetzelfde menu, wat erg karig was. Wij hebben een heerlijke week gehad, mede door het prachtige weer, maar zouden beslist niet weer voor dit hotel kiezen. Ook voor de kinderen was er niets extra's. De speelkamer was een rommelkamer met veel kapot en babyspeelgoed.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Niet voor herhaling vatbaar!

amweening
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

We werden erg gastvrij ontvangen en konden direct om 9 uur 's ochtends al in onze kamer. Nette kamer, wel gedateerd, maar keurig schoon. Met een keukentje, waarbij de koelkast gebruikt kon worden, maar het gasstel niet. Ook waren alle kastjes leeg, dus geen serviesgoed/bestek. Een kamer met een heerlijk hoekbalkon. Het eten in dit hotel viel ons enorm tegen. Bij het ontbijt was 1 hard bolletje pp en verder crackers/sneetjes en wat yoghurt muesli. Het avondeten kreeg iedereen hetzelfde menu wat erg karig was. Ook werd er niet echt rekening gehouden met de kinderen helaas. We hebben een goede week gehad, maar zouden beslist niet weer voor dit hotel kiezen. Het skiliftje achter het hotel is alleen 's ochtends te gebruiken om omhoog te gaan, de rest van de dag staat hij niet aan. Dus niet lekker even sleeen achter het hotel, hiervoor moest je een paar honderd meter lopen naar een ander sleepliftje wat wel de hele dag draaide.

Prima hotel

Astrid
22-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel met een eigen skiliftje dat direct toegang verschaft tot de 'heimatfahrt'-piste. Het hotel biedt een aantal mooie ruime familiekamers. Zeer vriendelijke hoteleigenaresse. Het bijgeboekte HP was uitstekend. Zeker een bestemming om nog een keer weer te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2011

ideaal familiehote

rik en roos
24-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

je komt echt in een familiehotel,met eigen gratis skiliftje ideaal voor sleetjerijden met de kinderen of de eerste skilessen.heel ruime kraaknette kamers het eten (halfpension) is lekker en verzorgd er is gratis pc en een speelhoekje voor de kinderen met dvd-tv .in de zomer vertrek je uit het hotel voor bergwandelingen (5 4000m bergen in de omgeving!) prijzen aan de bar zijn zeer redelijk gehouden...

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

wij zijn er in 2007 voor de eerste keer geweest

marijke smeets
1-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij zijn er in 2007 voor de eerste keer geweest. Hebben direct voor 2008 ook gereserveerd.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2007 13:33:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg leuk en knus Hotel

jan
20-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

erg leuk en knus Hotel. uitstekende gastvrouw/heer goed eten en flexibel met kindermenu's eigen skilift ( sleep ) voor aansluiting op skipiste naar gondel. Naast Hotel ook appartementen te huur

Gereisd Met vrienden in februari 2007

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bärgsunnu in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bärgsunnu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.