Hotel Azalea

Hotel Azalea
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,6

139 reviews over Hotel Azalea in het Nederlands

ooit weer naar zwitserland dan naar Azalea

peters
27-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij waren voor de tweede keer met reisorganistie bij Azalea

2 x perfect bij Azalea kamers oke en bediening perfect , eten lekker!

heb niks wat ik niet goed vond wij hebben genoten

Geweldig

Lydia Lardinois
24-2-2018

Een geweldige reis en Hotel Azalea was ook TOP.

leuk verblijf

Rob en Gerda
        11-2-2018

We verbleven hier 5 dagen met een georganiseerde busreis. Ontvangst was hartelijk.

We hadden een gerenoveerde kamer, zeer ruim, goede bedden en een uitstekende badkamer.

Ontbijtbuffet was eenvoudig maar voldoende. Diner was zeer goed, maar wel erg op de nederlandse keuken gebaseerd.

Een verblijf om aan te bevelen.

prachtig

van herbruggen henri
        5-2-2018
        • Ligging t.o.v. pistes9

prima en familiaal hotel.

niets op aan te merken

Het was perfect

Nollen
        11-1-2018
        • Ligging t.o.v. pistes9

Eten was heel goed verzorgd. Mooie kamers. Hele leuke mensen. Hotel heeft een Hollandse eigenaar.

Gastvrije ontvangst

Nellie
        27-11-2017
        • Ligging t.o.v. pistes8

Ligt aan schuine oplopende weg waar beneden een bushalte is. Je wordt heel vriendelijk ontvangen en men is erg behulpzaam. Ontbijt is met verse streekproducten met genoeg keus. Er wordt rekening gehouden met diëten. Er is een gezellige stube met Nederlandse tv programma's.

Fantastisch.

barbara
        21-10-2017
        • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig hotel , goede , ruime kamer met balkon, prima bediening , prachtige excursies ( met touroperator ) en een leuke informatieve wandeling door Saas Grund o.l.v. de nederlandse hoteleigenaar. Geen minpuntjes.

Prima hotel met goed eten

Fam. Termaten
        17-9-2017
        • Ligging t.o.v. pistes9

Gezellig familiehotel met goede en schone kamers.Behulpzaam en vriendelijk personeel.

geweldige eigenaren Freddy en Katja

Jeanette en Peter Menheer
        16-9-2017
        • Ligging t.o.v. pistes10

we kwamen terug van excursie. onze reisleider kreeg te horen dat we moesten evacueren mochten het hotel niet meer in. wegen lawine gevaar van instorten gletscher boven ons hotel Azalea. in Saas grund. dankzei hun inzet van 50 vakantiegangers van touroperator. konden we veilig in ander hotel Adler. dineren.overnachten, ontbijten. konden we weer terug. want het was veilig. wat een kwaliteit wat een lieverds Freddy en Katja.. als je dan later de foto.s en filmpjes ziet van de kletsjer wat het hebben toch geluk gehad. dankzei hun inzet. verder was eten geweldig.kamers schoon iedere dag weer verschoont heerlijk ontbijt verse broodjes iedere dag weer.

Heerlijk gebied en prima hotel en dito excursies

Anneke van Velsen
        13-8-2017
        • Ligging t.o.v. pistes8

Goed georganiseerd, prima chauffeur/reisleijder. Prima kamer. Ontbijt en diner prima. En de geweldige treinexcursies, mooie uitzichten. Overnachtingshotel in Frankrijk was super saai, piepkleine kamers, terwijl in reisgids stond dat overnachting in Zuid-Duitsland zou zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Azalea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azalea in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azalea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Azalea scoort een 8.75 uit 10 op basis van 139 reviews.