Aparthotel Appart- & Wellnesshotel Etoile

Aparthotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Appart- & Wellnesshotel Etoile voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Appart- & Wellnesshotel Etoile

• 8Tom van der Stouw06-11-2011

Prima vertoeven!

Wij komen al ruim 20 jaar in Hotel Etoile. Het is inmiddels wat verouderd, maar wij vinden dit niet storend. De ligging is ideaal. Liften naar de pistes zijn nog geen 3 minuten lopen. Zwembad(je), douches en sauna is ook aanwezig. Het eten vind ik persoonlijk niet heel geweldig, maar het is te doen en zeker genoeg. Rond de kerst en nieuwjaar is er s'avonds genoeg te doen en is alles gezellig aangekleed. Afgelopen jaar waren wij er in Maart (lag er ook nog genoeg sneeuw) en dan is het s'avonds wel een beetje uitgestorven.

Het is tevens ook mogelijk om met de caravan op de camping te staan. Ook dit is een optie in de winter. Alleen voelt de één hier meer voor dan de ander.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7Carolien03-03-2008

Wat gedateerd hotel, lekker kneuterig met veel donker hout. Netjes en schoon. Personeel moet je even leren kennen, maar zijn dan heel vriendelijk. Prima ligging t.o.v. piste en skibus.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 7G. Bakker11-02-2008

een super omgeving even de straat over en je bent bij de gondels verder sneeuwzeker en skiemogelijkheid tot dal aan toe. Lekker zonnig weer erbij ligging tot saas fee ook prima binnen 10 minuten ben je er. Saas grund is rustiger, maar prima vertoeven, alleen 's avonds is er niet veel te doen. Eten ook prima verzorgd veel variatie iedere avond weer een verrassing en ook lekker dat etoile nog een zwembad bezit.

kortom een prima vakantie.

Gereisd met partner in februari 2008

• 813-11-2006

Ook wij komen reeds meerdere jaren in Etiole in Saas Grund. Een aanrader! Aardige mensen, goede parkeermogelijkheden, mooie appartementen, een geheel vernieuwde sauna(!) En gezellig eten in Bergheimat er pal naast hoort erbij. Kaasfondue: drie soorten in één pan; laat u verrassen. En tot slot: een prachtig uitzicht op de mooie Saaser Alpen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2006

• 8Innessa21-01-2005

Wij verbleven in het hotel Bergheimat, dat samenwerkt met hotel Etoile. Hotel Etoile heeft een zwembad en Bergheimat een restaurant. Dus als je in hotel Etoile logeert, moet je elke morgen naar Bergheimat om te ontbijten. Ik heb een aantal jaren geleden in Etoile gelogeerd, maar vind Bergheimat een stuk handiger. Etoile heeft wel ruimere kamers, maar de kamers van Bergheimat zijn gerenoveerd en zien er uitstekend uit. De ligging is ook uitstekend van beide hotels (liggen naast elkaar). Meteen de weg over, gaan de gondels naar het skigebied van Saas Grund en meteen voor de deur stopt de bus naar Saas Amagell en Saas Fee. De bus is gratis als je een skipas bezit voor het hele gebied. Een ritje van 10 min. en je bent in Saas Fee. Je moet nog wel een stuk lopen vanaf het busstation in Saas Fee naar de gondels van Saas Fee. Wel een aanrader en de apres ski in Saas Fee is geweldig!

Gereisd in januari 2005

0 tips over Aparthotel Appart- & Wellnesshotel Etoile