Appartement Amici

Appartement Info

Meer appartementinfo

5 reviews over Appartement Amici

• 10fam dingemans26-02-2010

Mooi gelegen, goed verzorgd en schoon appartement

Appartement Amici* in Saas Grund is erg ruim opgezet met een volledige inrichting wat netjes en goed/ schoon onderhouden is. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Het appartement ligt net buiten Saas Grund met nog wat huizen en wat drink/eet gelegenheden. We kwamen niet om te skiën maar zijn wel een aantal keer met de slee naar beneden gegaan. Er is in Saas Grund een sleebaan van 11 km en in Saas Almagell (ong. 5/10 min rijden) een baan van 3 km. Achter het appartement is voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen waar geen auto's rijden. Ook hebben ze er volop speelplezier gehad met schepsleetjes. Saas Fee is een bezoekje waard alleen wat hinderlijk was waren de rondzoefende elektrische wagentjes/taxi's. Kortom een plek wat de moeite waard is voor jong en oud.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Frank02-03-2009

Wij komen hier graag terug!

Wij gingen dit jaar voor het eerst op wintersportvakantie en hebben hier een heerlijke week gehad. De appartementen zijn ruim, schoon en hebben aan de achterkant een prachtig vrij uitzicht. De skibus stopt vlakbij, maar ook met je eigen auto kun je in enkele minuten op de piste zijn. De kinderen konden zich achter het appartement ook prima vermaken met hun slee. De eigenaren staan altijd voor je klaar als je iets wil vragen. Kortom: voor herhaling vatbaar!

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Frank en Marjolein02-03-2009

we komen hier graag terug!

Wij waren voor het eerst op wintersportvakantie en hebben hier een heerlijke week gehad. Het appartement was schoon, ruim en heeft een prachtig vrij uitzicht. De kinderen konden zich achter het appartement goed vermaken in de sneeuw met hun slee. De skibus stopt vlakbij, maar ook met eigen auto ben je in enkele minuten bij de piste. De eigenaren staan altijd voor je klaar als je vragen hebt. Kortom: voor herhaling vatbaar!

• 7Ligging t.o.v. pistes

1 tip over Appartement Amici

• R.van der Velde, 04-07-2012

Bijzonder geschikt voor bergsporters/bergwandelaars.Vele liften/bergbanen brengen U naar de meest bijzondere attracties in Saas Fee en Saas Grund,zoals de Kreuzbodenbaan,voor SAC Hutte Weissmieshutte(2726m),of door naar Hohsaas( 3100 m),vanuit Saas Fee de Felskinnbahn/Metro Alpine naar Mittelallalin (3500 m),met zijn draaiende restaurant,of de Spielbodenbahn naar spielboden,waar de murmeltieren door U met zelf meegenomen pindas of worteltjes gevoerd kunnen worden(vroeg komen,voor de grote horde)

0 vragen over Appartement Amici

Appartement info