Appartement Amici

Weer vandaag17°
Appartement Amici
9,4

• Ligging t.o.v. pistes6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Amici voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Amici in het Nederlands

Een zeer prettig en schoon appartement

Adriaan
16-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

De ligging t.o.v de pistes is met de bus of auto maar dat is geen probleem je bent er zo. zeer mooie omgeving als je in de 2 de week tot eind januari gaat is het rustig. Après ski is hier minder maar wij zochten dat ook niet. De loipe is naast de deur welk goed onderhouden wordt.

Nadeel bedden zijn wat kort 1.9 m, de kinderbedden zijn nog kleiner dit geldt voor ons appartement.

P.S

Voor inkopen kun je bij de Coop in Saas Grund of Aldi in Visp dit is 27 km met de auto.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amici in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.