Appartement Amici

Weer vandaag18°
Appartement Amici
9,4

• Ligging t.o.v. pistes6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Amici voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Amici in het Nederlands

Geweldig appartement met enorme mogelijkheden

R.van der Velde
4-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Appartement in Saas Grund,laatste gebouw aan de kant van Saas Almagell,heeft zee van ruimte,alles kraak helder en schoon,wij hadden 3 kamers,2 slaapkamers,bad,bovenste etage met groots uitzicht op de bergen voor en achter,balkon op zuiden met meubilair,geweldig mooie keuken,meer dan volledig ingericht met 4-pits keramisch koken,koelkast,vaatwasser,oven,veel bergruimte,Sateliet tv/radio,Internet(modemaansluiting),gratis parkeren voor het huis,Op een mooi verzorgd grasveld vindt men speeltoestellen voor de kinderen,en kan men zonnen.De eigenaren Samuel en Armida Anthamatten wonen in de woning links van het pand en hebben gastvrijheid tot kunst verheven.Na een week worden handdoeken en keuken linnen verschoond. Rustig en ligging op 100 m van doorgaande weg naar Saas Almagell. Attentie voor ouderen:geen lift.Winter: Afstand tot skilift/kabelbaan circa 1,5 km. In pand skiraum aanwezig.Bus en Ski bus op 100 m.Niet rokers huis

Gereisd Met partner in juni 2012

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amici in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.