Appartement Amici

Appartement Amici
9,4

• Ligging t.o.v. pistes6,8

5 reviews over Appartement Amici in het Nederlands

Geweldig appartement met enorme mogelijkheden

R.van der Velde
4-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Appartement in Saas Grund,laatste gebouw aan de kant van Saas Almagell,heeft zee van ruimte,alles kraak helder en schoon,wij hadden 3 kamers,2 slaapkamers,bad,bovenste etage met groots uitzicht op de bergen voor en achter,balkon op zuiden met meubilair,geweldig mooie keuken,meer dan volledig ingericht met 4-pits keramisch koken,koelkast,vaatwasser,oven,veel bergruimte,Sateliet tv/radio,Internet(modemaansluiting),gratis parkeren voor het huis,Op een mooi verzorgd grasveld vindt men speeltoestellen voor de kinderen,en kan men zonnen.De eigenaren Samuel en Armida Anthamatten wonen in de woning links van het pand en hebben gastvrijheid tot kunst verheven.Na een week worden handdoeken en keuken linnen verschoond. Rustig en ligging op 100 m van doorgaande weg naar Saas Almagell. Attentie voor ouderen:geen lift.Winter: Afstand tot skilift/kabelbaan circa 1,5 km. In pand skiraum aanwezig.Bus en Ski bus op 100 m.Niet rokers huis

Gereisd Met partner in juni 2012

Mooi gelegen, goed verzorgd en schoon appartement

fam dingemans
26-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Amici* in Saas Grund is erg ruim opgezet met een volledige inrichting wat netjes en goed/ schoon onderhouden is. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Het appartement ligt net buiten Saas Grund met nog wat huizen en wat drink/eet gelegenheden. We kwamen niet om te skiën maar zijn wel een aantal keer met de slee naar beneden gegaan. Er is in Saas Grund een sleebaan van 11 km en in Saas Almagell (ong. 5/10 min rijden) een baan van 3 km. Achter het appartement is voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen waar geen auto's rijden. Ook hebben ze er volop speelplezier gehad met schepsleetjes. Saas Fee is een bezoekje waard alleen wat hinderlijk was waren de rondzoefende elektrische wagentjes/taxi's. Kortom een plek wat de moeite waard is voor jong en oud.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

Een zeer prettig en schoon appartement

Adriaan
16-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

De ligging t.o.v de pistes is met de bus of auto maar dat is geen probleem je bent er zo. zeer mooie omgeving als je in de 2 de week tot eind januari gaat is het rustig. Après ski is hier minder maar wij zochten dat ook niet. De loipe is naast de deur welk goed onderhouden wordt.

Nadeel bedden zijn wat kort 1.9 m, de kinderbedden zijn nog kleiner dit geldt voor ons appartement.

P.S

Voor inkopen kun je bij de Coop in Saas Grund of Aldi in Visp dit is 27 km met de auto.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Amici voor je op een rij gezet:

Wij komen hier graag terug!

Frank
2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij gingen dit jaar voor het eerst op wintersportvakantie en hebben hier een heerlijke week gehad. De appartementen zijn ruim, schoon en hebben aan de achterkant een prachtig vrij uitzicht. De skibus stopt vlakbij, maar ook met je eigen auto kun je in enkele minuten op de piste zijn. De kinderen konden zich achter het appartement ook prima vermaken met hun slee. De eigenaren staan altijd voor je klaar als je iets wil vragen. Kortom: voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

we komen hier graag terug!

Frank en Marjolein
2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij waren voor het eerst op wintersportvakantie en hebben hier een heerlijke week gehad. Het appartement was schoon, ruim en heeft een prachtig vrij uitzicht. De kinderen konden zich achter het appartement goed vermaken in de sneeuw met hun slee. De skibus stopt vlakbij, maar ook met eigen auto ben je in enkele minuten bij de piste. De eigenaren staan altijd voor je klaar als je vragen hebt. Kortom: voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amici in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.