Vakantiehuis
Weer vandaag11°

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Am Waldegg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Am Waldegg in het Nederlands

Leuke locatie, buiten het centrum van Saas Grund.

Rita Brouwer
4-8-2010

Prima en functioneel appartement. Mooie ligging aan een doodlopende weg. Volop ruimte romdom het gebouw en prachtig zicht op de bergen. Eigenaren zijn leuke mensen en behulpzaam. Veel wandelmogelijkheden maar ook met de auto is het prima toeren in de omgeving. We gaan zeker op herhaling.

Gereisd Met partner in Sat May 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Mooi vakantie appartement

Wim
29-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi vakantie appartement met prachtig uitzicht en aan het einde van het dorp. Heerlijk rustig! Mooi punt om ook verschillende wandelingen te starten.

Gereisd Met partner in juli 2008

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Am Waldegg in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Am Waldegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.