Hotel Alpha

Meer hotelinfo

34 reviews over Hotel Alpha

• 8lucien_deketele03-08-2012

kwaliteitsvolle service

zeer goed hotel met uitstekende keuken. Personeel en leiding zeer vriendelijk en behulpzaam. Enkel jammer dat er in het hotel weinig speelmogelijkheden zijn voor kinderen. Hotel zelf heeft ook geen buitenaccomodatie om kinderen te laten spelen en ligt langs een drukke weg. Al bij al toch een topper.

• 9Fam. Landuyt-Van den Berghe21-02-2011

Zeer goed familiehotel! Prijs/kwaliteit super!

Voor de eerste maal naar dit hotel geweest met onze dochter van 3 jaar! Zeer vriendelijke mensen, behulpzaam! Kamers zijn ruim, zeer proper en mooi nette badkamer.Lekker gegeten en de sfeer in het hotel is zeer goed! Het skigebied van Saas Grund is mooi, klein en net genoeg om met een kindje te gaan skiën. Skischool en opvang van Kreuzboden is ook prima in orde. Saas Fee zijn we niet gaan skiën. Wij gaan volgend jaar zeker terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9pieron mosch20-12-2010

zeer goed hotel voor redelijke prijs

zoals al eerder gezegd als ik naar dit gebeid ga dan in hotel alpha ook deze keer weer een soort van thuiskomen kamers zeer ruim en eten nog steeds van zeer goede kwaliteit ondank dat we slecht een van de vier gasten waren in het hotel maar daar mekte je niets van in het eten ,ontbijt en verdere service alpha in saagrund gewoon een top hotel

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 8Renee Krol16-10-2010

Prima onderkomen en glimlachend personeel

Het hotel heeft een prima keuken, de kamers zijn verschillend maar gemiddeld niks mis mee. De omgeving fantastisch. Het VVV initiatief om met een weekkaart van ongeveer 70 euro gebruik te mogen maken van alle liften en bussen in het Saas dal is een koopje.(geldt niet tijdens het winterseizoen)Een herhaling waard.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8Wim03-07-2010

zeer goed en net hotel!

Dit is echt een aanrader! Hotel is schoon en de eigenaar is erg betrokken en klantgericht. Het eten is zeer gevarieerd en smakelijk. Kamers zijn ruim en schoon. mooie omgeving!

• 9ronny en martine28-09-2009

wij komen nog terug!!!

wij waren nog nooit zo goed gevaren, zeer vriendelijk, zeer lekker eten en zeer proper. proficiat

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 7Peter Paauwe13-09-2009

Voor herhaling vatbaar, dan wel een andere kamer.

De kamer die wij hadden was zeer gedateerd, er zijn betere kamers. Het avondeten was uitstekend en gevarieerd. Op vrijdagavond is er live-music wat gezellig is, maar als je er boven slaapt is dit minder. Saas Grund is in de zomeravonden zeer stil.

• 8adrie jeannet pieter-nel bart eddy willem31-08-2009

aanrader

in een woord gezegd, een heel goed hotel. heel leuk en behulpzaam personeel en altijd belangstelling van de baas gerold wat je die dag ging doen of wat je had gedaan. het eten was echt goed. heel fijne bediening.

Met vrienden

• 8anja gerritsen14-07-2009

beslist de moeite waard

geweldige ligging op hoogte en dus heerlijk koel in de zomer goede bediening, vriendelijk en perfect eten erg mooie omgeving en geweldig om rond te toeren langs de diverse passen

• 9Familie Jaeken15-04-2009

Een echte aanrader!

De uitbaters van dit hotel zijn zeer gastvrije en behulpzame mensen. Zeer goed eten zowel ontbijt, avondeten en de a la carte keuken, zeer vriendelijk voor de kinderen. Het hotel is heel proper. Als ik echt een minpunt moet zoeken dan ligt het hotel op wandelafstand te ver van de skilift maar de gratis skibus stopt bijna voor de deur van het hotel. Daarnaast is het saastal ook een hele mooie streek.

• 7Ligging t.o.v. pistes

1 tip over Hotel Alpha

• lucien_deketele, 04-09-2012

ondanks er geen keuzemenu is kan je steeds een ander gerecht vragen indien je iets niet lust.

0 vragen over Hotel Alpha

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen