Appartement Alea

Meer appartementinfo

11 reviews over Appartement Alea

• 2017
    9Bijvank06-07-2017

Fantastisch apartement met groot balkon

Zeer mooi appartement, met aardige gastvrouw. Gratis bürgerpass voor gebruik van alle bergbanen in Saas-Fee dal. Goede wandel mogelijkheden en veel hoge bergen (18 toppen hoger dan 4000 m.)

• 9Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

10Henriette & Willy Salemink27-07-2015

SUPERRRRRRRR

Voor de tweede keer naar Haus Alea in Saasgrund geweest.Weer was er een warm welkom. Mario en Bernadette Ruffiner zijn erg vriendelijke mensen. Het appartement is super ingericht,alles wat je nodig hebt is aanwezig. De ligging is geweldig! 5 minuten lopen naar de cabine en bus.De burgerpas is helemaal TOP! Saastal wordt terecht het PARELTJE van Wallis genoemd!

• 10Henriëtte Salemink24-07-2015

Haus Alea voor een TOP vakantie

Het was onze tweede vakantie in Haus Alea. Weer wachtte ons het warme welkom door Mario en Bernadette Ruffiner. Het appartement is gezellig ingericht en heeft alles wat je nodig hebt! Twee balkons..west en zuid.GEWELDIG. het Appartement ligt heel gunstig. 5 minuutjes lopen naar de cabine en bus.De Burgerpas is ook helemaal TOP. Prachtige wandelingen hebben we weer gemaakt.Het Saastal wordt terecht het pareltje van WALLIS genoemd!

• 10Cees Huijgers30-09-2014

Ontspanning in de Alpen

30-09-2014: Voor de zesde keer ben ik met mijn zoon naar Haus Alea van de Fam. Ruffiner is Saas Grund geweest. Steeds staan wij verbaasd hoe vriendelijk wij ontvangen worden en voelen ons meteen thuis in de woning waar werkelijk niets aan mankeert. Het huis is bijzonder gunstig gelegen in een prachtige omgeving vlakbij openbaar vervoer en kabelbaan(in de zomer geheel gratis). Haus Alea is zeer zeker een aanrader voor degene die van een onbezorgde vakantie houdt en graag van de prachtige natuur wil genieten.

Met oudere kinderen

• 10Y. Pieper14-09-2014

voor een relaxte vakantie

App. is modern ingericht, ligt vlakbij kabelbaan. Bushalte op 300 meter. In zomer gebruik te maken van burgerpass (veel kabelbanen gratis) en bus in regio Saas. Zou niet weten wat ontbreekt bij de inrichting van het app. De eigenaars zijn altijd aanspreekbaar en lossen evt. problemen op. Maken een vakantie tot een top-vakantie. Een prachtige omgeving en voor een wintervakantie een zeer geschikt gebied om met kinderen te gaan skien. Zijn diverse keren zowel in de winter als zomers hier geweest. Inrichting is jaar op jaar nog mooier geworden.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Tom25-06-2014

prima verblijf

Zeer vriendelijke eigenaar, goede prijs/kwaliteit, nieuwe inrichting, fraai terras, alle comfort. Enig minpuntje: wij zaten er 14 dagen en het beddengoed en handdoeken werden niet vervangen halfweg. Toplocatie voor bergvakantie, rustig begin september en toch mooi weer.

Met vrienden

• 9marco jansen24-02-2009

fantastisch mooi stukje europa

Wij zijn hier in de derde week van september geweest.Dit was weer voor de 15de maal in het saas dal en voor de tweede maal in haus alea. Wij vinden het een erg mooi app. en zeer goede prijs,kwaliteit verhouding.De eigenaars fam.Ruffiner zijn erg gastvrij.Het gebied leent zich voor zeer mooie wandelingen en beklimmingen.Wij gaan hier zeker weer naar terug.

Met vrienden

• 7H.B.29-12-2008

Keurig verzorgd

Wij zaten in een tweepersoons appartement Alea in Saas Grund en het is ons prima bevallen. De opklapbedden, die van goede kwaliteit zijn, zorgen voor voldoende ruimte. Vriendelijke, behulpzame eigenaar. Naar gondel in Saas Grund lopen is ongeveer 5 minuten. Net als naar de bus die naar Saas Almagell en Saas Fee gaat. Het skigebied hebben wij na een week wel gezien, maar de plaatsen zijn gezellig, vooral Saas Fee.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 8sjef22-12-2006

Leuk appartement voor een niet te hoge prijs. Inrichting zeer netjes.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Anders

• 7Sandy29-05-2006

Deze appartementen worden verhuurd oor een gezin, dat bovenin het appartementencomplex woont. Wij zijn er in mei op vakantie geweest. Toen was er in het Saasdal niet veel te beleven. Wel kun je makkelijk vanaf Saas Grund naar bijvoorbeeld Zermatt en Saas Fee rijden. He appartement is wat oubollig ingericht, maar erg schoon en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, oven etc.). Je komt er echt tot rust!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Anders

1 tip over Appartement Alea

• Y. Pieper, 14-09-2014

Zowel voor de zomer (geschikt wandelgebied) als de winter (geschikt skigebied) een fantastische omgeving in een appartement waarin niets te wensen overblijft

0 vragen over Appartement Alea

Appartement info