Appartement Adonis

Goed gelegen, geen skivoorziening

Michiel
6-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Haus Adonis is een prachtig vakantiehuis gelegen op amper 5 minuten van de lifts Kreuzboden-Hohsaas. De woningen zijn volledig uitgerust (Traditionele oven (geen warme lucht). afwasmachine, 'kleine' ijskast en 3 kookpitten, geen magnetron). Qua huisraad zijn er verschillende toestellen aanwezig (kaasfondue, raclette, koffiezet) maar degelijke messen of snijplanken kan je best zelf meebrengen want die waren er niet. Wij hadden "woning 4" met 3 slaapkamers en elke kamer een lavabo wat handig tijdens de ochtendspits. De badkamer was prima, warm water genoeg na een dagje skiën. De TV/Sateliet is aanwezig en ook een radio.De terrassen zijn ruim maar je zicht is quasi nihil. De voorziening voor ski's en skischoenen is werkelijk erbarmelijk. Een gang zonder schoenverwarming en geen bank om te zitten. Gevolg : 's morgens natte schischoenen en een natte broek om op de trap te zitten omdat er geen bank is. Wij namen de schoenen mee naar boven, wat niet mag maar we wilden graag droge skischoenen

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Mooie plek

Frits
16-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch appartement. Prachtige locatie en we troffen het ook erg met het weer. We zijn vaker in het dorp geweest, maar dit blijft toch de mooiste locatie.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Super locatie

Trudy
31-7-2009

Wij zijn hier met een grote groep geweest in de zomer van 2004 en hadden 3 appartementen gehuurd. Zeer goeie locatie. We konden volop gebruik maken van de gemeenschapsruimte beneden waar ook fitness apparaten en pooltafel stonden. Dus hier hebben we sowieso elke avond gebruik van gemaakt om gezellig met elkaar te borrelen. Eigenaresse erg aardig en attent. Enige minpuntje was dat het vrij gehorig was en er in het complex een joods gezin verbleef die voor geluidsoverlast zorgde, maar daar konden de eigenaars natuurlijk niks aan doen. Ligging ook perfect. Vlakbij de kabelbaan en het openbaar vervoer. Parkeerruimte voor de deur. Kortom een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super plek voor de skieliefhebber

Rianne
2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super fijne plek, lekker royale woonkamer/keuken. Wel wat trappen beklimmen als je bovenin zit, maar dat heb je er graag voor over.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009
2008

mooi appartement met veel mogelijkheden

gerhard van onna
24-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

mooi appartement met veel mogelijkheden. o.a. fitnisscentrum voor de gasten voorzien van veel apparaten en mogelijkheden om lekker in conditie te blijven . zeer vriendelijke en correcte eigenaresse. absoluut aanrader voor ski- en langlauf liefhebbers. ook ideaal voor zomerse wandel- en trektochten in het mooie wallisgebied.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Heerlijk! Super schoon en compleet

judith bijl
21-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk! Super schoon en compleet. Goede bedden. Voor de jeugd een speelruimte met tafeltennis tafel/ nintendo. 5min lopen van de skilift. Niet te groot ski gebied. Altijd sneeuw. Mooie pistes.Boodsch om de hoek.

Gereisd Anders in Wed Feb 21 2007 20:57:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Adonis in Saas Grund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Adonis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.