Saas Fee

We hebben een aantal aanbieders voor Saas Fee voor je op een rij gezet:

vakanties Saas Fee

We hebben een aantal aanbieders voor Saas Fee voor je op een rij gezet:

Reviews over Saas Fee

Te klein skigebied voor zo'n groot skidorp

V.G.
    7-1-2018

Zeer gezellig autovrij ski-oord, veel leuke shoppingmogelijkheden, maar zeer klein skigebied. In alle info die de touroperators verspreiden staat dit gebied ruimer ingeschat dan werkelijk. Bovendien openen de skiliften vaak zeer laat (11 uur) én blijven skiliften vaak gesloten (sneeuwval), waardoor je niet al te veel kan skiën. Dit relatief kleine skigebied kan de capaciteit van dit toch wel grote skidorp niet slikken, met altijd lange wachtrijen aan de liften tot gevolg. Conclusie: gezellig dorp, maar niet geschikt als bestemming voor fervente skiërs.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Saas Fee zeer gezellig autovrij Alpendorpje!

Koiboyjaak
    7-1-2017

Zeer gezellig dorpje met mooie winkeltjes en net buiten dorp wonen enkel marmottenfamilies die men uit de hand wortelen en amandelnootjes kan laten eten. Vanuit het dorp kan je direct verschillende kabelbanen nemen naar de hoge Alpentoppen. Sommige kabelbanen waren gesloten, ondanks dat ze volgens de website open hoorden te zijn.

Gereisd Met partner in juni 2016

Fantastich dorp

Arry & Dorina de Vos
    21-9-2016

Mooie ligging midden in de Alpen. Autovrij. Bijzonder vriendelijke plaatselijke bevolking. Ruime keus aan restaurants. Meeste kabelbanen in zomerseizoen gratis met toeristenkaart. Geinige bergmarmotten.

Indrukwekkend

Nathalie, Patrick, Niels V
    15-8-2015

Sfeervol dorpje, helemaal omringd door bergtoppen van 4000m. Tal van bergwandelingen (van alle moeilijkheidsgraden). Schitterende natuur. En als het in het dorpje minder mooi weer is, kun je met de lift en metro tot 3500 m, in volle zon ;-)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Zeer mooi skigebied voor beginners en gevorderden

Specie
    5-3-2015

Prachtige lange afdalingen op zeer mooie, brede en goed geprepareerde pistes. Voor een week misschien net ietsje te klein voor gevorderden. Nadeel is dat er weinig stoeltjesliften zijn, waardoor er ook weinig verbindingen zijn tussen de pistes onderling. Zo kom je bijvoorbeeld alléén met de Metro Alpin op het hoogste punt, wat enigszins vervelend (drukte) of lastig kan zijn. Hoogste punt is erg hoog, wat je merkt aan je ademhaling (snel buiten adem). Iets om rekening mee te houden als je daar snel last van hebt.

Het dorp Saas-Fee is het bezichtigen waard vanwege de vele zeer oude houten huizen.

Après-ski is niet van Oostenrijks niveau, maar wel gezellig. Wie de dolle boel van Oostenrijk zoekt, moet hier niet zijn.

Gereisd Met vrienden in februari 2015
Saas Fee scoort een 8 uit 10, op basis van 154 reviews