Chalet Venetz

Nette appartementen

anna
5-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5

Nette appartementen. Electrische skibus stopt voor de deur zodat je je de lange wandeling naar de liften kunt besparen. Winkels vlakbij. Verwarmde skikelder. Helaas geen vaatwasser

Gereisd Anders in februari 2007
2005

uitstekend appartement: in keurige staat en aantrekkelijk

arjen Verweij
17-7-2005

uitstekend appartement: in keurige staat en aantrekkelijk ingericht. Redelijk gunstig gelegen t.o.v. het centrum van Saas Fee en uitstekend gelegen t.o.v. de parkeerplaats.

Gereisd Anders in Sun Jul 17 2005 22:39:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heel mooi appartement

Sanneke
9-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5

Een heel mooi appartement. Het is niet heel erg duur dus hadden wij er van tevoren niet zoveel van verwacht. Het bleek toch een heel mooi appartement te zijn met zelfs 2 badkamers! Jammer is wel dat het appartement op een kwartier lopen van de piste is. Het ligt wel bij een bosje met speeltuin dus als u kinderen heeft kunnen zij daar spelen. Ook zijn er kleine helligen tussen die bomen door waar je prima vanaf kunt sleeën.

Gereisd Anders in Sun Jan 09 2005 21:33:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Het is een prima appartement

jolanda
5-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is een prima appartement. Heel netjes en verzorgt. De afstand tot de piste is 15 minuten lopen. Dit is redelijk veel maar er zijn wel mogelijkheden om je spullen vlak bij de pistes onder te brengen. Lastig was wel dat je de sleutel in Saas Grund moest ophalen.

Gereisd Anders in Wed Jan 05 2005 20:54:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Venetz in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Venetz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.