Chalet Venetz

Chalet
Chalet Venetz
8,7

• Ligging t.o.v. pistes6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Venetz voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Chalet Venetz in het Nederlands

Volgend jaar weer!

Nicole
18-8-2010

Super appartement, we hebben hier van 7 tot 17 augustus gezeten, zag er allemaal keurig uit. Dicht gelegen bij parkeerplaats en niet ver lopen naar het centrum. Ideale plek om hiervandaan wandeltochten te beginnen. Ruim balkon, lang zonnig. Voor ons allemaal een reden om hier naar terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartementencomplex!

Annet
7-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima appartementencomplex! Ruime appartementen aan de rand van het centrum van Saas Fee en vlakbij de bakker voor verse broodjes. Ruime balkons met beel zon! De Alpin Express is ca. 10 minuten lopen, maar dit is goed te doen. De appartementen liggen vlakbij de parkeerplaats, dus handig met bagage. Enige minpuntje: geen vaatwasser. Maar afwassen tijdens de vakantie heeft ook wel weer zijn charmes...! Venetz is echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008

Chalet info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Venetz in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Venetz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.