Chalet Venetz

Chalet
Chalet Venetz
8,7

• Ligging t.o.v. pistes6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Venetz voor je op een rij gezet:

D-reizen

Marion, Patrick & Yves Nix
4-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

12 juli t/m 19 juli 2008, last minute geboekt via touroperator.Appartementen waren geheel gerenoveerd, het zeer netjes en schoon. Let wel op!!! je moet de sleutels afhalen in saas grund, anders moet je terug rijden vanuit saas fee Wij haden het appartement nummer 2 (links beneden met terras) ideaal met kinderen, speeltuin op 50 meter. Direct aan de rand van de centrale parkeerplaats (+/- € 45,- p.w.) Super vakantie gehad

Gereisd Familie in juli 2008

prima app.

ceriel geurts
1-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed en netjes ingericht app.Vakbij de centrale parkeerplaats.5 Minuten lopen naar het centrum van saas fee.Tegenover het app.een grote kinder speelplaats.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Venetz in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Venetz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.