Chalet Venetz

9 reviews over Chalet Venetz in het Nederlands

Mooie , rustige plek!

Nathalie-DB
15-9-2013

Het was een mooi plekje op een goede afstand van het dorpje. De bakker zat vlakbij dus dat was ideaal om elke morgen vers brood te halen. We zaten helemaal onderin dus helaas geen mooi uitzicht maar wel een heerlijk stukje tuin voor de kinderen om in te spelen. Je zit praktisch tegen de parkeerplaats aan. De eigenaresse was ook erg vriendelijke. Al met al een hele leuke een fijne vakantie gehad in dit super mooie dorpje!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Volgend jaar weer!

Nicole
18-8-2010

Super appartement, we hebben hier van 7 tot 17 augustus gezeten, zag er allemaal keurig uit. Dicht gelegen bij parkeerplaats en niet ver lopen naar het centrum. Ideale plek om hiervandaan wandeltochten te beginnen. Ruim balkon, lang zonnig. Voor ons allemaal een reden om hier naar terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartementencomplex!

Annet
7-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima appartementencomplex! Ruime appartementen aan de rand van het centrum van Saas Fee en vlakbij de bakker voor verse broodjes. Ruime balkons met beel zon! De Alpin Express is ca. 10 minuten lopen, maar dit is goed te doen. De appartementen liggen vlakbij de parkeerplaats, dus handig met bagage. Enige minpuntje: geen vaatwasser. Maar afwassen tijdens de vakantie heeft ook wel weer zijn charmes...! Venetz is echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008

2008

Topper, geheel vernieuwde appartementen

Marion, Patrick & Yves Nix
4-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

12 juli t/m 19 juli 2008, last minute geboekt via touroperator.Appartementen waren geheel gerenoveerd, het zeer netjes en schoon. Let wel op!!! je moet de sleutels afhalen in saas grund, anders moet je terug rijden vanuit saas fee Wij haden het appartement nummer 2 (links beneden met terras) ideaal met kinderen, speeltuin op 50 meter. Direct aan de rand van de centrale parkeerplaats (+/- € 45,- p.w.) Super vakantie gehad

Gereisd Familie in juli 2008

prima app.

ceriel geurts
1-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed en netjes ingericht app.Vakbij de centrale parkeerplaats.5 Minuten lopen naar het centrum van saas fee.Tegenover het app.een grote kinder speelplaats.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Nette appartementen

anna
5-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5

Nette appartementen. Electrische skibus stopt voor de deur zodat je je de lange wandeling naar de liften kunt besparen. Winkels vlakbij. Verwarmde skikelder. Helaas geen vaatwasser

Gereisd Anders in februari 2007

2005

uitstekend appartement: in keurige staat en aantrekkelijk

arjen Verweij
17-7-2005

uitstekend appartement: in keurige staat en aantrekkelijk ingericht. Redelijk gunstig gelegen t.o.v. het centrum van Saas Fee en uitstekend gelegen t.o.v. de parkeerplaats.

Gereisd Anders in Sun Jul 17 2005 22:39:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heel mooi appartement

Sanneke
9-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5

Een heel mooi appartement. Het is niet heel erg duur dus hadden wij er van tevoren niet zoveel van verwacht. Het bleek toch een heel mooi appartement te zijn met zelfs 2 badkamers! Jammer is wel dat het appartement op een kwartier lopen van de piste is. Het ligt wel bij een bosje met speeltuin dus als u kinderen heeft kunnen zij daar spelen. Ook zijn er kleine helligen tussen die bomen door waar je prima vanaf kunt sleeën.

Gereisd Anders in Sun Jan 09 2005 21:33:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een prima appartement

jolanda
5-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is een prima appartement. Heel netjes en verzorgt. De afstand tot de piste is 15 minuten lopen. Dit is redelijk veel maar er zijn wel mogelijkheden om je spullen vlak bij de pistes onder te brengen. Lastig was wel dat je de sleutel in Saas Grund moest ophalen.

Gereisd Anders in Wed Jan 05 2005 20:54:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Venetz in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Venetz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.