Chalet Swiss Chalet

Chalet Swiss Chalet

Chalet
Weer vandaag14°

• Ligging t.o.v. pistes5,0

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Chalet voor je op een rij gezet:

1 review over Chalet Swiss Chalet in het Nederlands

2008

niet goed

mary
10-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

slecht gelegen,rechtover een bar veel nachtlawaai.Drie dagen moeten wachten op gastekaart.Om de week twee grote en twee kleine handdoeken nadat ik er achter gevraagd heb.We waren daar drie weken en na twee weken heb ik vers beddegoed gevraagd,anders hadden we drie weken hetzelfde moeten houden.Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sun Aug 10 2008 16:53:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Swiss Chalet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Swiss Chalet in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Swiss Chalet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.