Hotel Sunstar Boutique Hotel Beau-Site Saas Fee

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sunstar Boutique Hotel Beau-Site Saas Fee voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Sunstar Boutique Hotel Beau-Site Saas Fee

• 9Guido Verhelst09-09-2010

Voor romantici

4-hotel behorend tot de "Romantik hotels", familiaal geleid en met bijzondere aandacht voor de gasten. Zeer veel stamgasten die er duidelijk vriend aan huis zijn en het familiale karakter waarderen. Verzorgde, lekkere keuken met ruim ontbijtbuffet en 6-gangen-keuzemenu. Geldgewin komt er blijkbaar niet op de eerste plaats: aperitief, de obligate fles wijn bij het diner of koffie of drankje achteraf worden er helemaal niet opgedrongen en ook wie gewoon water drinkt bij het diner of zich beperkt tot een biertje of een karafje door het huis aanbevolen wijn is er even welkom. Kamers zijn romantisch ingericht en worden zeer net onderhouden. Door zijn centrale ligging (hoofdstraat) is wat avondlijk straatlawaai niet steeds te vermijden, vraag daarom bij voorkeur een rustige kamer aan de achterkant van het hotel.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9glenn geeraerts13-12-2005

familiaal en rustig klassehotel. Alles is verzorgd en "af". Een echte aanrader! Prijs/kwaliteit is in verhouding...

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10maarten jr04-07-2005

HOTEL: voortreffelijk uitmuntend hotel! is zijn lidmaatschap van ROMANTIK hotels meer dan waardig!! mooi gelegen in het centrum van het supergezellige Saas-Fee!! uitstekende service en kwaliteit! Heel mooi zwembad en relaxgedeelte! Uitbating door Zwitsers-BelgischLimburgs echtpaar > talen: DE,FR,CH,EN,NL..; nette verzorgde en gezellige kamers, HEEL VERZORGD hotel! RESTAURANT: bediening perfect (ook personeel uit de Hotelschool Ter Duinen Koksijde (BE)), heel verfijnde keuken, verzorgde verjaardagsattenties (wel melden vooraf), prachtig ontbijtbuffet ECHTE AANRADER!! (na jarenlange reizen en 10tallen 4en5sterrenhotels is dit mijn lievelingshotel!) www.beausite.org

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 10Verhelst19-04-2005

Centraal gelegen 4-sterrenhotel, zeer smaakvol en romantisch ingericht. Deftige doch gemoedelijke sfeer. De uit Duitstalig België afkomstige eigenares spreekt vloeiend Duits, Frans èn Nederlands, ook het personeel is meertalig. Zéér uitgebreid en uitstekend ontbijtbuffet en een fantastisch 5-gangendiner, moeilijk om neen tegen te zeggen en aan de lijn denken is eigenlijk iets voor nà de vakantie. Zeer veel kelners, zodat de bediening vlot (soms iets te snel) verloopt. Kamers worden steeds zeer grondig gereinigd. Wel wat lawaaihinder van goed hoorbare badkamers en slaande deuren doch na 22 u is het rustig. Enige echte tegenvaller: de (dure)lunchpakketten die te lang op voorhand klaargemaakt waren en daardoor klefferig en smakeloos geworden waren. Vakantie in een mondain Zwitsers bergdorp heeft natuurlijk zijn prijs en in het hotel is dat niet anders, maar je krijgt waar voor je geld.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte
      • KinderopvangOp aanvraag
      • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Zwitsers

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar

• WinkelsKapper
      • ReceptieAanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen