Hotel Saaserhof

Meer hotelinfo

13 reviews over Hotel Saaserhof

• 9dirk10-01-2014

Zeer goed hotel

Vanaf de eerste seconde voel je je hier welkom. Ik kan niet echt iets negatiefs zeggen in feite. Vanaf je kamer heb je een prachtig uitzicht over de machtige alpen want dit is het laatste hotel in Saas fee. Taxi haalt je op en brengt je terug naar parking van het autovrije dorp. Het eten was wat ons betreft perfect. De kamer werd dagelijks schoongemaakt. Het uitbatend echtpaar was zeer vriendelijk en niet nep vriendelijk. Wifi werkt perfect en is gratis. Wat ons betreft zeer goed.

Met jonge kinderen

• 9Zwaan23-09-2012

Voor de tweede maal

Hotel is goed,ben hier voor de tweede maal. Alleen prijs kwaliteit is niet meer in verhouding. Voor het bedrag wat je in saas fee kwijt bent ski je ook een week in oberlech.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8xxx23-09-2010

Mooi hotel, Saas Fee zeer zeker ook in de zomer!

Net en goed onderhouden hotel, lekker ontbijt, kamers ietwat gedateerd, daarintegen badkamer en apart toilet mooi up to date. ligging helemaal goed. In het dorp genoeg restaurants te vinden, goede uitvalsbasis voor dagexcursies in Saas Fee (ook bij regenachtig weer) en omgeving (Zermat, Aletsch gletsjer, Sion etc.)

• 9Jansen14-03-2010

Geweldig hotel!

Golfhotel Saaserhof is een heerlijk hotel met een fantastische ligging ten opzichte van de piste en het dorpje. De service is geweldig en het personeel is bijzonder vriendelijk. Het eten is in een woord super, elke avond een 5-gangen diner en s'ochtends een heerlijk en uitgebreid ontbijt. De kamers zijn groot, rustig en modern. We komen hier zeker nog een keer terug!

• 8Manfred09-09-2009

Zeer keurig hotel

Een bezoek van 5 dagen aan het einde van de zomer aan saaserhof. De ontvangst was erg hartelijk en na een welkomstdrankje kregen we een rondleiding en uitleg van alle ins en outs van het hotel restaurant en spa gedeelte.Daarna heerlijk gegeten en alle lof voor de bediening. Iedere dag een goede keuze bij zowel het ontbijt als het diner, zelfs een vegetarische keuze die niet op de kaart stond.Bij een ontbijt waren we aan de late kant en het bruime brood was op, toch even gevraagd en binnen 3 minuten hadden ze een vers donkerbruin brood bij de bakker tegenover gehaald. Geweldig toch. Ook de kamer die we kregen voldeed prima ook keurig was een apart toilet naast de badkamer.Al met al een aanrader voor een erg goede priis.

• 8Remco13-08-2009

Prima hotel met uitstekend restaurant

Hotel Saaserhof is een luxe hotel in Saas Fee. Het ligt net buiten het dorpscentrum (2 minuten lopen) waardoor het toch lekker rustig is. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, en we kregen ook een rondleiding bij het inchecken. De kamers zijn netjes en ruim, maar wel wat eenvoudig/gedateerd. De bedden waren naar ons gevoel wat aan de harde kant en de kussens wat dun. Het hotel heeft een kleine, maar vrij nieuwe wellness-ruimte, waar je lekker kunt ontspannen na een actieve dag. Meest opvallend aan het hotel vonden wij het restaurant. Wij hadden halfpension geboekt en hadden dagelijks een uitstekend 5-gangen keuzemenu van echt hoogwaardig niveau.

• 7Alex10-03-2008

Best een goed hotel, echter veel te duur, kamers zijn zeer gedateerd, zeer goed personeel, prijs/kwaliteit is matig

• 8Ellen02-01-2008

Met de kerst een week in Hotel Saaserhof verbleven. Ligging t.o.v pistes is goed, naast de oefenweide en dichtbij de gondel. Vanaf de oefenweide ski je zo naar het hotel.Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed, diner is ook prima. Het personeel is uiterst vriendelijk. Skigebied is prachtig maar wel klein, 2 dagen lekker doorskien en je hebt het gebied gezien. Verder veel gezeur met liften, veel staan in liften en veel lopen. Dorpje Saas Fee is wel erg gezellig.

Anders

• 10Hausmans03-01-2007

Zeer goed en verzorgde kamers. ideale ligging direct aan de pistes. Echt aan te bevelen!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Familie

• 8Inge Reyneke09-07-2006

In juni/juli 2006 juni twee weken in dit hotel geslapen. Het zomertoerisme komt dan net op gang. Prima hotel. Kamers zijn goed, met hier en daar zichtbaar herstelwerk aan gordijnen en meubels. Vooral het avondeten is excellent, met een verfijnde keuken, veel variatie en niet te grote porties. Elke avond keuze tussen vlees en vis. Bv. entrecote, chinees fondue, gepocheerde zalm, voorgerecht warme camembert, rissoto met levertjes. Voor de fijnproever een goede keuze. Ook de wijnkaart geeft voldoende keus. Ontbijt met 5 soorten brood en broodjes, vleeswaren, zachte en harde kazen, zoet, vruchten, yoghurt, noten, muesli. Rustige ligging aan rand van dorp met nabij winkeltjes en restaurants. Service en personeel in hotel is super. Ik ga niet terug, want ik heb in 2 weken Saas Fee en de bergen rondom wel gezien, maar voor vergelijkbare hotels in andere bestemmingen hou ik mij aanbevolen.

Anders

0 tips over Hotel Saaserhof