Hotel Parkhotel

Meer dan correct 3* hotel

V.G.
7-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi kleinschalig hotel, correcte ontvangst, meer dan heerlijk diner 's avonds, gezellig restaurant, ordelijke maar tamelijk krappe kamers, nieuwe ruime badkamer, lekker ontbijt, maar daar mocht wel wat meer variatie in zitten. Dit is zeker een 3* plus hotel, of zelfs bijna een 4* hotel. Ligging was super midden in het centrum van Saas Fee. Wat vond ik niet goed: dat onze vrienden in een ander hotel gelogeerd waren dan waar wij zaten, zonder dat we dat vooraf wisten... maar dat lag eerder aan touroperator en aan het gebrek aan klantgerichtheid daar.

Uitstekend familaal hotel, met prachtig uitzicht

Eddy und Kathleen De Buysscher - Beyaert
19-7-2017

In Parkhotel valt vooral de persoonlijke benadering op . Men is er geen nummer. Herr und Frau Rossi zijn zeer vriendelijk, geven advies over mogelijke wandeltochten, ... Ook het personeel valt uitstekend mee. De kamers zijn zeer net en hebben uitzicht op de bergen. Een koelkastje op de kamer zou nog een nuttige aanvulling kunnen zijn. Het hotel ligt in het centrum van Saas-Fee maar toch rustig. Avondeten en ontbijt stemmen goed overeen met wat men van een zeer degelijk driesterren-hotel mag verwachten. Met als absoluut hoogtepunt de Walliser avond met Walliser Platte en Raclette. Een aanrader. Saas-Fee zelf en de omgeving, met de vele vierduizenders, valt ook enorm mee (geen benzine- of dieselauto's in het dorp, letterlijk en figuurlijk een verademing) Schitterend vertrekpunt voor wandeltochten op alle niveau's.

fantastisch

Ilse
16-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het Parkhotel is goed gelegen met mooie en propere kamers met goede bedden en prachtig zicht op de Saas gletsjer. Het personeel is zeer vriendelijk. De eigenaar Patrick kan zeer goed koken en heeft een goed gevoel voor humor en is heel behulpzaam. Als enig verbeterpunt zou ik een frigo (met diepvriesvakje) aanraden (indien niet mogelijk op de kamer zelf dan op de gang voor gemeenschappelijk gebruik)

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel voor je op een rij gezet:

zeer goed hotel in alle opzichten top!

Ceulemans Omer & Van Santvoort Danielle
25-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

geen enkel minpunt gevonden, zeker een aanrader

in juni nog zeer rustig

Oude reviews (archief)

Alweer een fantastische vakantie!

caroline
23-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alle maar positieve feedback, de familiekamer is ideaal, het eten is superlekker en gezond, de ligging van het hotel is perfect (centraal in het dorp maar net niet in de hoofdstraat) en iedereen is super vriendelijk en behulpzaam! We zijn hier reeds een aantal keer geweest en zullen zeker nog terug gaan!

Fantastisch hotel is een stukje hemel op aarde!

Jaak Langens
26-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Warme en gastronomische ontvangst in Park Hotel, een stukje hemel op aarde centraal gelegen in he prachtige Saasdal. We konden met de inclusieve "Burgerpas" gratis de Elekto-taxis, de Postbus en alle kabelbanen gebruiken om heel het Saasdal te verkennen. en fantastische  Na onze avonturen genoten we in Park Hotel van gastronomische maaltijden en een heerlijke nachtrust in onze prachtige kamer. We komen zeker nog terug naar Park Hotel en zullen het aan al onze vrienden aanbevelen.

We wensen jullie Jutta & Patrick heel veel succes!

Groetjes,

Linda & Jaak

Fantastisch!! Prima hotel, prachtig uitzicht

Frits Akkermans
15-8-2015

Persoonlijke benadering, je voelt je welkom, gastvrij onthaald,

Fantastisch verblijf

Nathalie, Patrick, Niels V
15-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel heel goed gelegen in het centrum, niet te ver van de parkeerplaats. Tweede keer dat wij in dit hotel verbleven en het voelt alsof je thuiskomt. Heel vriendelijk en persoonlijk ontvangst door de eigenaar. Heel behulpzaam ook (bv. kind gevallen en werd opgehaald door de eigenaar; de volgende dag, vervoerd door de eigenaar naar de dokter).

De kamers zijn heel netjes en comfortabel.

Het ontbijt en diner zijn voortreffelijk en prima keuze aan typische Zwitserse wijnen. En voor al de informatie over bezienswaardigheden, wandeltochten, ... kun je terecht bij de eigenaar.

Heel goed hotel met persoonlijk onthaal

Patrick, Marleen en Nikki
18-7-2015

Het Parkhotel in Saas-Fee is mooi gelegen op nauwelijks enkele minuten van de parking in dit autovrije dorp. Het is kleinschalig en het onthaal is heel persoonlijk. Vriendelijke uitbaters en personeel. Heel goede keuken, zowel 's morgens als 's avonds. Een aanrader.

Naar Saas-Fee? Dan is dit een aanrader!

petra meijssen
9-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een hele fijne plek. Rustige, vriendelijke mensen die altijd klaar staan om een extra service te verlenen. De hoteleigenaar is tevens een geweldige kok. En: wat een superontbijt! Ook prettig: een rustige ligging in een toch vrij druk dorp.

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel scoort een 9.27 uit 10 op basis van 105 reviews.