Hotel Parkhotel

94 reviews over Hotel Parkhotel in het Nederlands

Een echte aanrader!

Katrien
13-8-2018

Geweldig adres voor een vakantie in Saas-Fee. Park hotel is het voorbeeld van hoe een hotel moet zijn: alles net en in orde, lekker ontbijt en heerlijk diner, geweldige gastheer en -vrouw, altijd vriendelijk personeel (ook voor de kinderen) en dat alles tegen een correcte prijs. Kortom, je kan volop genieten van een ontspannende vakantie want de zorgen lossen zij voor je op. En als kers op taart ligt het hotel op een rustige locatie, midden in het centrum met een fantastisch uitzicht. Een topper!

Een niet te vergeten ervaring. (In positieve zin)

Fam. Veldman
4-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn alleen maar positief, het was 22 jaar geleden dat we hier waren en wilden hier nogmaals logeren. Hadden we veel eerder moeten doen en gaan we zeker nog een keer doen. Goed verzorgd ontbijtbuffet, zeer hartelijke ontvangst, voortreffelijk vier gangen diner klaargemaakt door Patrick, to-do tips van Jutta, kortom; we hebben hier een fantastische tijd gehad.

Fantastisch hotel in een prachtige omgeving

Tormans -Berrevoets
4-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed hotel waar we elke dag verwend zijn door de familie P.en J. Rossi-Bumann en personeel. Lekker ontbijt en het 4 gangen diner is uitstekend. zalig geslapen .toplocatie in een fantastisch mooie omgeving.

De Jong Intra

Authentiek hotel én supervriendelijk onthaal!

Stefaan Campens
30-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Parkhotel is heel centraal gelegen en toch is het een heel rustige bestemming. Dhr. en mevr. Rossi maken de verwachtingen helemaal waar. Dit is een topbestemming op een toplocatie.

Meer dan correct 3* hotel

V.G.
7-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi kleinschalig hotel, correcte ontvangst, meer dan heerlijk diner 's avonds, gezellig restaurant, ordelijke maar tamelijk krappe kamers, nieuwe ruime badkamer, lekker ontbijt, maar daar mocht wel wat meer variatie in zitten. Dit is zeker een 3* plus hotel, of zelfs bijna een 4* hotel. Ligging was super midden in het centrum van Saas Fee. Wat vond ik niet goed: dat onze vrienden in een ander hotel gelogeerd waren dan waar wij zaten, zonder dat we dat vooraf wisten... maar dat lag eerder aan touroperator en aan het gebrek aan klantgerichtheid daar.

Uitstekend familaal hotel, met prachtig uitzicht

Eddy und Kathleen De Buysscher - Beyaert
19-7-2017

In Parkhotel valt vooral de persoonlijke benadering op . Men is er geen nummer. Herr und Frau Rossi zijn zeer vriendelijk, geven advies over mogelijke wandeltochten, ... Ook het personeel valt uitstekend mee. De kamers zijn zeer net en hebben uitzicht op de bergen. Een koelkastje op de kamer zou nog een nuttige aanvulling kunnen zijn. Het hotel ligt in het centrum van Saas-Fee maar toch rustig. Avondeten en ontbijt stemmen goed overeen met wat men van een zeer degelijk driesterren-hotel mag verwachten. Met als absoluut hoogtepunt de Walliser avond met Walliser Platte en Raclette. Een aanrader. Saas-Fee zelf en de omgeving, met de vele vierduizenders, valt ook enorm mee (geen benzine- of dieselauto's in het dorp, letterlijk en figuurlijk een verademing) Schitterend vertrekpunt voor wandeltochten op alle niveau's.

fantastisch

Ilse
16-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het Parkhotel is goed gelegen met mooie en propere kamers met goede bedden en prachtig zicht op de Saas gletsjer. Het personeel is zeer vriendelijk. De eigenaar Patrick kan zeer goed koken en heeft een goed gevoel voor humor en is heel behulpzaam. Als enig verbeterpunt zou ik een frigo (met diepvriesvakje) aanraden (indien niet mogelijk op de kamer zelf dan op de gang voor gemeenschappelijk gebruik)

zeer goed hotel in alle opzichten top!

Ceulemans Omer & Van Santvoort Danielle
25-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

geen enkel minpunt gevonden, zeker een aanrader

in juni nog zeer rustig

Alweer een fantastische vakantie!

caroline
23-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alle maar positieve feedback, de familiekamer is ideaal, het eten is superlekker en gezond, de ligging van het hotel is perfect (centraal in het dorp maar net niet in de hoofdstraat) en iedereen is super vriendelijk en behulpzaam! We zijn hier reeds een aantal keer geweest en zullen zeker nog terug gaan!

Fantastisch hotel is een stukje hemel op aarde!

Jaak Langens
26-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Warme en gastronomische ontvangst in Park Hotel, een stukje hemel op aarde centraal gelegen in he prachtige Saasdal. We konden met de inclusieve "Burgerpas" gratis de Elekto-taxis, de Postbus en alle kabelbanen gebruiken om heel het Saasdal te verkennen. en fantastische  Na onze avonturen genoten we in Park Hotel van gastronomische maaltijden en een heerlijke nachtrust in onze prachtige kamer. We komen zeker nog terug naar Park Hotel en zullen het aan al onze vrienden aanbevelen.

We wensen jullie Jutta & Patrick heel veel succes!

Groetjes,

Linda & Jaak

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.