Hotel Parkhotel

109 reviews over Hotel Parkhotel

• 2018
    10Katrien13-08-2018

Een echte aanrader!

Geweldig adres voor een vakantie in Saas-Fee. Park hotel is het voorbeeld van hoe een hotel moet zijn: alles net en in orde, lekker ontbijt en heerlijk diner, geweldige gastheer en -vrouw, altijd vriendelijk personeel (ook voor de kinderen) en dat alles tegen een correcte prijs. Kortom, je kan volop genieten van een ontspannende vakantie want de zorgen lossen zij voor je op. En als kers op taart ligt het hotel op een rustige locatie, midden in het centrum met een fantastisch uitzicht. Een topper!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Fam. Veldman04-08-2018

Een niet te vergeten ervaring. (In positieve zin)

We zijn alleen maar positief, het was 22 jaar geleden dat we hier waren en wilden hier nogmaals logeren. Hadden we veel eerder moeten doen en gaan we zeker nog een keer doen. Goed verzorgd ontbijtbuffet, zeer hartelijke ontvangst, voortreffelijk vier gangen diner klaargemaakt door Patrick, to-do tips van Jutta, kortom; we hebben hier een fantastische tijd gehad.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Tormans -Berrevoets04-07-2018

Fantastisch hotel in een prachtige omgeving

Zeer goed hotel waar we elke dag verwend zijn door de familie P.en J. Rossi-Bumann en personeel. Lekker ontbijt en het 4 gangen diner is uitstekend. zalig geslapen .toplocatie in een fantastisch mooie omgeving.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Stefaan Campens30-06-2018

Authentiek hotel én supervriendelijk onthaal!

Hotel Parkhotel is heel centraal gelegen en toch is het een heel rustige bestemming. Dhr. en mevr. Rossi maken de verwachtingen helemaal waar. Dit is een topbestemming op een toplocatie.

Alleen gereisd in juni 2018

• 9V.G.07-01-2018

Meer dan correct 3* hotel

Mooi kleinschalig hotel, correcte ontvangst, meer dan heerlijk diner 's avonds, gezellig restaurant, ordelijke maar tamelijk krappe kamers, nieuwe ruime badkamer, lekker ontbijt, maar daar mocht wel wat meer variatie in zitten. Dit is zeker een 3 plus hotel, of zelfs bijna een 4 hotel. Ligging was super midden in het centrum van Saas Fee. Wat vond ik niet goed: dat onze vrienden in een ander hotel gelogeerd waren dan waar wij zaten, zonder dat we dat vooraf wisten... maar dat lag eerder aan touroperator en aan het gebrek aan klantgerichtheid daar.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

9Eddy und Kathleen De Buysscher - Beyaert19-07-2017

Uitstekend familaal hotel, met prachtig uitzicht

In Parkhotel valt vooral de persoonlijke benadering op . Men is er geen nummer. Herr und Frau Rossi zijn zeer vriendelijk, geven advies over mogelijke wandeltochten, ... Ook het personeel valt uitstekend mee. De kamers zijn zeer net en hebben uitzicht op de bergen. Een koelkastje op de kamer zou nog een nuttige aanvulling kunnen zijn. Het hotel ligt in het centrum van Saas-Fee maar toch rustig. Avondeten en ontbijt stemmen goed overeen met wat men van een zeer degelijk driesterren-hotel mag verwachten. Met als absoluut hoogtepunt de Walliser avond met Walliser Platte en Raclette. Een aanrader. Saas-Fee zelf en de omgeving, met de vele vierduizenders, valt ook enorm mee (geen benzine- of dieselauto's in het dorp, letterlijk en figuurlijk een verademing) Schitterend vertrekpunt voor wandeltochten op alle niveau's.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Ilse16-07-2017

fantastisch

Het Parkhotel is goed gelegen met mooie en propere kamers met goede bedden en prachtig zicht op de Saas gletsjer. Het personeel is zeer vriendelijk. De eigenaar Patrick kan zeer goed koken en heeft een goed gevoel voor humor en is heel behulpzaam. Als enig verbeterpunt zou ik een frigo (met diepvriesvakje) aanraden (indien niet mogelijk op de kamer zelf dan op de gang voor gemeenschappelijk gebruik)

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Ceulemans Omer & Van Santvoort Danielle25-06-2017

zeer goed hotel in alle opzichten top!

geen enkel minpunt gevonden, zeker een aanrader

in juni nog zeer rustig

Gereisd met partner in juni 2017

• 10caroline23-08-2016

Alweer een fantastische vakantie!

Alle maar positieve feedback, de familiekamer is ideaal, het eten is superlekker en gezond, de ligging van het hotel is perfect (centraal in het dorp maar net niet in de hoofdstraat) en iedereen is super vriendelijk en behulpzaam! We zijn hier reeds een aantal keer geweest en zullen zeker nog terug gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Jaak Langens26-06-2016

Fantastisch hotel is een stukje hemel op aarde!

Warme en gastronomische ontvangst in Park Hotel, een stukje hemel op aarde centraal gelegen in he prachtige Saasdal. We konden met de inclusieve "Burgerpas" gratis de Elekto-taxis, de Postbus en alle kabelbanen gebruiken om heel het Saasdal te verkennen. en fantastische  Na onze avonturen genoten we in Park Hotel van gastronomische maaltijden en een heerlijke nachtrust in onze prachtige kamer. We komen zeker nog terug naar Park Hotel en zullen het aan al onze vrienden aanbevelen. We wensen jullie Jutta & Patrick heel veel succes!

Groetjes, Linda & Jaak

• 10Ligging t.o.v. pistes