Hotel Panorama Hotel Alphubel

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama Hotel Alphubel voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Panorama Hotel Alphubel

• 8Heidi15-04-2019

Goed gezinsvriendelijk hotel!

Geweldig goed hotel met vriendelijke mensen die je het graag naar de zin maken. Onze kinderen willen hier graag naar toe ( al 6 keer geweest)Het eten ( zowel ontbijt als diner) is heerlijk !Prachtige omgeving en fijn skigebied!

• 6Huysegoms28-08-2012

wat een amateurisme !

Hier komen we nooit meer terug ! verouderde kamers, kamertapijt met vuile vlekken. Familiekamers zijn niet zoals op hun website maar gewoon een stapelbed in een gewone dubbelkamer. heb je dit al meegemaakt ?: in plaats van het aangekondigde dessert, riepen ze de kinderen naar voor, die met hun handen verschillende desserten op die tafel komen zetten en dan maar goed mengen (chocolademousse, caramel, cake,....)en dan moeten de volwassenen aanschuiven om daar iets van op hun bord te nemen.De vloer plakte nog 2 dagen later... Zwitsere avond: met chinese fondue (echt Zwitsers !) ontbijt: zwart gebakken spek ! ontbijttafel afruimen ? met borstel en vuilblik ! kinderdisco: den bompa vermomd, 3 liedjes en dat was het. Panfluit: een liedje van Abba: en den bompa zo vals als het maar kan op de panfluit, het leek wel falwty towers anno 2012. Ga dan eens kijken naar hotel Etoile veel beter

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9marianne22-04-2012

schitterend familiehotel

Hotel Alphubel is gewoonweg een schitterend hotel! De eigenaars, de familie Supersaxo (vader, broer, zoon) doen werkelijk alles om het hun klanten naar hun zin te maken: ze zorgen voor animatie voor groot en klein, zowel in de namiddag als 's avonds (bv koken voor kids: dan wordt de keuken twee uren ter beschikking van de kinderen gesteld, en ze kunnen pizza en dessert maken).. Elke dag valt er iets te beleven en dat verzorgen de eigenaars eigenhandig en met volle overgave. Ook het eten is er zeer lekker: wij geven het 9/10: elke avond 4 of 5 gangen, rond een speciaal thema (Zwitserse avond, Italiaanse avond, galadiner, ...). Voor de kinderen worden aangepaste porties gegeven (de kinderen kunnen overigens vroeger en apart eten, met aangepast kindermenu, doch wij lieten ze mee-eten samen met ons). Er is ook gratis kinderopvang van 9 tot 18 uur, met middagmaal inbegrepen. In de namiddag diverse leuke activiteiten.Kamers ok, faciliteiten ok, alles meer dan ok.

• 9Steven Van Ingelgom27-02-2012

nog nooit zo een persoonlijke service meegemaakt

wat een super vakantie.Dit familiehotel draagt een persoonlijke kindvriendelijke service hoog in het vaandel.Onze 2 kinderen hebben de tijd van hun leven gehad.Het gezellige niet te grote familiepension heeft een prachtig uitzicht , probeer zeker een kamer aan de zuidkant te bemachtigen. opstaan met zulk zicht op de bergen is onbetaalbaar. ok het ligt 10min stappen van de piste of skischool verzamelplaats maar het busje van het hotel brengt je gratis naar de pistes. Je skis worden ook gratis in lokkers geplaatst in het zusterhotel aan de voet van de pistes. Elke avond een 5 gangen diner en meerdere malen per week een speciaal thema , italiaanse avond , raclette, galadiner.Na het eten begint de animatie , alphenhoorn wedstrijd , nachtrodelen, fakkeltocht , kinderdisco. Aan tafel krijgen de kinderen kleurboeken en hebben toegang tot de speelzaal met computer spelen ping pong e.d Enige nadeel is dat de skipas duur is voor een vrij klein gebied. Dit is zeker een adres om te onthouden.

• 9marianne03-07-2011

schitterend hotel voor families met kinderen

Naar dit hotel moet je komen wegens de schitterende animatie: de eigenaar en zijn familie (zoon en broer) verzorgen op een eigen maar sublieme manier de kinder- en volwassenen animatie. Elke avond valt er iets te beleven: mini-disco, alpenhoornblazenwedstrijd voor de kids, nachtwandeling in en boven het dorp, folklore-avond,... Overdag is er gratis kinderopvang in de kinderclub, met speciale activiteiten zoals koken en een bezoek aan het muzeum. De gratis kinderopvang maakt dat het hotel wel wat duur uitvalt, maar het blijft schitterend en we gaan volgend jaar terug

• 9Proost P18-03-2011

2de keer en even goed!

Was 2de maal in dit hotel en werkelijk het was weer top op alle gebied.

De Supersaxo Familie is echt fantastisch! Eten is ook toppper de top

• 9keleman11-01-2011

HEEL kindvriendelijk hotel.

Kinderen zijn hier de koning. Gratis oppas van 9u tot 18u en gratis middagmaal. Uitgebreide activiteiten en goede begeleiding. Afstant tot de piste heeft geen nadeel daar er in het zusterhotel Waldesruh een kastje gratis ter beschikking staat voor skis en schoenen. Zo heb je warme spieren na 10 minuutjes wandelen en kan stretchen in de terugweg. Reeds 7 maal bezocht en nog steeds beste prijs kwaliteit in Saas-Fee.

• 7Mieke22-07-2010

Niet voor herhaling vatbaar

Het ontbijt is lekker, maar hoewel het hotel zich voordoet als erg kindvriendelijk is er geen aangepast menu. We vonden het eten ook niet echt lekker. De avondanimatie is wel leuk maar vooral gericht op ouderen. We hadden twee verschillende kamers en de ene was mooi en helemaal vernieuwd en de andere was wel nogal oud. Het hele hotel is eigenlijk verouderd.

• 8Philippe P05-03-2009

dit was zijn geld waar

zeer leuk hotel met uitstekend eten supervriendelijk en de baas supersax is echt top zeker en vast aan te raden en ik ga terug!!!!!

• 8Bob Hansen13-02-2009

echt familiehotel met uitstekende service

Zeer warme ontvangst en verblijf. Dit jaar voor de tweede keer en echt in 30 jaar skieen de leukste plek om te verblijven

• 6Ligging t.o.v. pistes

0 tips over Hotel Panorama Hotel Alphubel