Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor La Montanara voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement La Montanara in het Nederlands

Prima ligging!

Norbert
1-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eenvoudig, maar prima appartement. Alles is aanwezig (behalve een afwasmachine:-), prima bedden en keurig schoon. De ligging van het appartement is super voor de winter! Heel makkelijk terug te skiën naar het appartement en 's ochtends nog geen 50 m lopen naar de piste! Ook goede ligging tov het centrum, 5 minuten lopen naar de Dorfplatz. Zeer vriendelijke eigenaresse!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Zeer goed Appartementen huis!

oetintwente
14-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hiet al 26 jaar op vakantie! Zeer goed, maar eenvoudig (3*) appartement. Balkon ligt op zuiden. Enkele minuutjes van het centrum. Zeer goede vakantie basis temiden van de natuur. De familie Andenmatten is zeer gastvrij en laat de vakantie ganger als gast genieten; groente uit de tuin is mogelijk! Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding! Kindvriendelijk en ligt prachtig! Er is nu een "tolles Angebot" want alle kabelbanen en de bus in het gehele saasdal gratis!

Gereisd Met partner in januari 2012

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Montanara in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Montanara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.