Chalet Frohsinn

lotjok
31-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben daar onze skivakantie doorgebracht met 5 gezinnen met kinderen. Het eten was verzorgd met soep, hoofdgerecht en dessert. Werd uitgebaat door een Deense die gehuwd is met een zwitser. Heel vriendelijk. Kamer waren proper alleen maar twee badkamers voor een gans verdiep. Voor herhaling vadbaar.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima te doen

Mers
28-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

dec 2009 Frohsinn, wordt door een zeer aardige dame gerund. Ze is betrokken en probeert je overal mee te helpen. E-mail contact vooraf is zeer prettig verlopen. Bedden zijn keurig opgemaakt en de handdoeken hangen de keuken netjes verzorgd en de keukenhanddoeken hangen. Om te koken alleen een koekenpan gemist, alleen een braadpan is wel te doen. Alles ruimschoots aanwezig. Voor de personen met lange lichaamslengte zullen de bedden kort zijn. Bedden waren verder goed. Doucheplafond is laag. Het zithoekje is prima te doen met zijn vieren. We hebben de televisie weggezet, gebruiken wij niet in de vakanties en zo meer ruimte in de zithoek gemaakt.

Taxi vanaf parkeerterrein goed geregeld. Aan het einde van de vakantie ticket inleveren bij toeristenbureau voor korting! Winkels naast de deur anders een stukje lopen naar de COOP of Micros. COOP is goedkooper. Pendelwagen naar piste zowat voor de deur, klein stukje naar links lopen. Klein stukje naar rechts was toeristenbureau.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 19 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Van 23-2 tot 1-3/08 zaten wij in chalet Frohsinn, in het 4

Corine
9-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Van 23-2 tot 1-3/08 zaten wij in chalet Frohsinn, in het 4p-app. op de 3e verdieping. Een keurig appartement. Klein (tevoren bekend), maar gezellig en zeer goed overdacht (genoeg haakjes/opbergruimte). Met 4 volwassenen kan de zithoek klein zijn. Wij vonden het enige min-punt de brandveiligheid: vooral omdat vanaf de 1e verdieping alles van hout is. Weliswaar hangen in het trappenhuis 2 brandblussers, maar brandmelders ontbreken. Ook is er vanaf de 3e verdieping geen vluchtroute (balkon steekt uit). N.a.v. onze waarschuwing gaat de eigenaresse (erg aardig!) hier mogelijk verandering in aanbrengen. Anders zelf een melder + lang touw meebrengen ;-)Het is aan te raden om bagagevervoer vanaf de parkeerplaats te boeken (bij eigenaresse), tevens handig om voor de ski's een berging te huren bij de skilift.

Gereisd Familie in maart 2008

• Adres3906
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Frohsinn in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Frohsinn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.