Géén boekingskosten
ZwitserlandWallisSaas FeeChalets Saas FeeChalet Ferienwohnungen Apartments Azur

Chalet Ferienwohnungen Apartments Azur

ZwitserlandWallisSaas Fee

We hebben de beste aanbieders voor Chalet Ferienwohnungen Apartments Azur voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 24 reviews

Meer chalet info

25 Reviews over Ferienwohnungen Apartments Azur

• 9Rob Maas01-08-2020

Droomplek

Voor 2e keer te gast bij het appartementencomplex Azur. Wederom gastvrij ontvangen. Saas-Fee is een autovrij dorpje omgeven door bergen hoger dan 4000 meter. Een sprookjesachtige omgeving.

• 9Rob Maas01-08-2020

Droomplek

Voor 2e keer te gast in een appartement van Azur. Wederom gastvrij ontvangen. Heerlijk genoten van de schitterende omgeving. Wij komen zeker weer terug.

• 10Fam. van Kempen23-08-2015

Wederom perfect

Gemakkelijk contact te leggen via website/mail. Communicatie verloopt prima doordat verhuurder/Annemieke uit Nederland afkomstig is. Ontvangst is hartelijk en voelt goed. Het appartement is kortgeleden gerenoveerd, dus alle voorzieningen aanwezig en van prima kwaliteit. Het appartement is groot, we zijn met z'n drieën in een 4 persoonsappartement. Aan twee zijden een ruim en zonnig balkon met zicht op het dorp, de bergen, sneeuw en gletsjer. Bij naar boven trekken van de bagagekar worden we geholpen door Denis, de immer lachende zwitserse verhuurder. De appartementen zijn niet gehorig, de gangen en trappen schoon en goed onderhouden. Het bedlinnen is schoon, de bedden liggen goed en de handdoeken/badlakens lekker zacht en heerlijk geurend. Verder is het dorpje Saas Fee zo mooi en pittoreske in een geweldige omgeving, dat we er nu al vijf keer zijn geweest en er nog lang niet op zijn uitgekeken .Het was mooi om weer te zijn, genietend van rust, ruimte en de prachtige natuur.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 10C16-08-2015

Prachtig omgeving, mooi appartement

Mooi appartement met heel goed uitgeruste keuken en een prachtig uitzicht. Bij aankomst zeer hartelijke ontvangst door gastvrouw met tips over Saas Fee en omgeving. Bijzonder vriendelijke en attente gastvrouw die altijd klaar staat om vragen te beantwoorden. Alles is tot in de puntjes geregeld.

• 9Chalet Azur, een aanrader in Saas Fee10-08-2015

Een heerlijk verblijf, hopelijk volgen er meer.

Fantastisch appartement, zeer schoon en voorzien van alle gemakken voor een heerlijke vakantie!. De eigenaren zijn zeer hartelijk en staat altijd voor je klaar. Ook voor informatie en weetjes van heel Wallis kan je bij Annemieke terecht. Saas Fee is zo wie zo een aanrader, maar ga zeker dan te gast in Chalet Azur. Ook voor wandelingen onder begeleiding kan je bij Annemieke terecht, een aanrader!!!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10P.Hak24-03-2015

Ideale plek in Saas-Fee.Prachtig uitzicht.Rust

Wij kwamen hier nu voor de 9e keer (in totaal al de 29ste keer in Saas-Fee) en hebben voor volgend jaar weer het appt.vastgelegd. De "Perle der Alpen" is een prima omschrijving van Saas-Fee zelf. Rustige ligging.Supervriendelijke eigenaars.Goede prijs/kwaliteitverhouding.Geen restaurant maar wel prima eetgelegenheden in de buurt.Goed onderhouden en schoon. Onze kleinzoon van nog geen 3 vermaakt zich er ook uitstekend,ook voor kinderen goede voorzieningen.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Ellen07-12-2014

een aanrader!

Net terug van een verblijf in het altijd prachtige Saas-Fee. Dit was onze eerste keer in Azur, maar wij komen zeker terug. Heel vriendelijk ontvangst!! mooi en ruim appartement en uitermate proper. Mooie en praktische nieuwe keuken en een propere badkamer. Wij hadden onze hond bij en dat was helemaal geen probleem. Op aangename wandelafstand van het centrum. Bakkerij en supermarkt om minder dan 5 minuten wandelen.

• 9Familie Debruyne10-08-2014

Aanrader!

Net terug van een weekje Saas-Fee (zomer 2014), en we hebben een super verblijf gehad in Azur. Heel hartelijk en warm ontvangen door de eigenaars, met praktische tips voor uitstapjes en wegwijs in het dorp. Heel schoon, fijn ingericht en ruim appartement. Iets hoger gelegen in het dorp, waardoor je een prachtig uitzicht hebt vanuit de woonruimte/eethoek/balkon. Toch alles op wandelafstand (supermarkt, centrum, liften). Er is een hele voorraad spelletjes en lectuur, waar de kinderen (en wij) dankbaar gebruik van gemaakt hebben.

• 9Krijn en Jannie Pronk04-02-2014

Een aanrader!

Mooie ruime appartementen! Niet gehorig! Van alle gemakken voorzien. Prettige ontvangst door Nederlands sprekende eigenaresse. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Schitterend uitzicht op de bergen! Echt een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Baumann 30-01-2014

Tollste Skiferien bisher

Weihnachten und Neujahr waren wunderbar. Ein unvergessliches Erlebnis zu zweit. Gross eingerichtet und tolle Ambiente. Kleine Bäckerei und ein Geschäft sind gleich daneben. Tolle Aussicht!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Chalet Ferienwohnungen Apartments Azur info