Hotel Edenstersterster

8.1Fantastisch

• 5.6Ligging t.o.v. pistes

7 reviews over Hotel Eden

• 9Voeten01-04-2013

What you see is what you get; gewoon goed!

Hotel Eden in Saas Fee is een Familie Hotel. Fam Bumann is uitzonderlijk gastvrij en enorm klantgericht en heeft service hoog in het vaandel staan. Of het nu gaat om transport naar de piste, het regelen van skipassen of het aanpassen van het eten aan speciale wensen.

De kamers zijn zeer schoon, compleet en alle voorzien van draadloos internet. Je kunt natuurlijk logies/ontbijt boeken, maar je doet er veel beter aan door ook avondeten in het hotel te boeken. Elke dag 4 of 5 gangen, degelijke keuken, ieders smaak en vers bereid. In 10 jaar tijd hebben we er nog nooit 'niet lekker' gegeten.
    Hotel ligt op 10 minuten lopen van de piste, wij gebruiken dat voor de warming up. Skidepot is bij je boeking ingebrepen en is direct aan de piste. Na een dag skien is er de gratis bus die je terug brengt tot voor de deur van het hotel. De (kind)vriendelijkheid van Fam Bumann is enorm.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8L.Janssen04-02-2009

Hotel Eden*** Saas Fee prima hotel

Het eten is eenvoudig maar goed. Kamers prima. Neem niet de kleinste 2 pers. kamer, die is echt klein

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2009

• 8nel en chris timmer23-07-2007

Goed adres. Uitstekende diners en goed ontbijtbuffet. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Voor diner betaalde wij slechts een toeslag van 8 euro. Kamer schoon en prima ingericht. Bij aankomst kregen wij een kamer toegewezen op 1e etage (zonzijde). Echter, hierbij keken wij tegen het naastgelegen pand aan. De gastvrouw bood ons, voordat wij ernaar vroegen, een andere kamer op de 3e etage aan ook zonzijde met balkon. Bij reservering zeker ´s zomers moet je dus vragen naar kamer met uitzicht op omgeving, dwz aan zonzijde op 3e etage. Het enige minpuntje was het feit dat er door medewerkers geen contact werd gezocht voor een praatje bv. wat gaan jullie doen of wat hebben jullie gedaan.
    Wij hebben een fijne vakantie gehad waaraan de goede huisvesting en prima verzorging zeker hebben bijgedragen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 7Tim van Werven22-05-2007

Op internet staat o.a.: Op een loopafstand van ca. 5 min. vindt u de Hannig-gondelbaan, de Alpin Express-gondelbaan. De Hanning-gondelbaan gaat niet naar een ski-gebied. De Alpin Exprress-gondelbaan is ongeveer 25 minuten lopen. Op internet staat dat de maaltijden prima zijn. Wij vonden het diner matig tot redelijk en het ontbijt matig. Wij namen zelfs eigen vleeswaren mee, omdat er keuze was uit één soorten kaas en één soorten vlees.

Wij hadden een 3-persoons kamer geboekt. Het blijkt achteraf een twee persoons kamer waar een extra bed in gezet was. Rondom de bedden was minder dan 50 cm ruimte. Ook was er in de kamer veel te weinig opberg ruimte.

Wat ook jammer was: de hotel eigenaar bracht ons naar de garage en zei waar de kassa was. Ach-teraf blijkt dat er met een gastenkaart korting te verkrijgen was.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in mei 2007

• 8Jos Lenaers28-01-2007

Hotel Eden heeft vlak naast zijn Hotel een spiksplinternieuwe chalet liggen met appartementen. Deze zijn mooi, modern, nieuw, geriefelijk (met internet!) en dus een echte aanrader. Eten kan je 's avonds in het hotel; de bakker ligt op 10m van je deur.

Gereisd in januari 2007

• 9Erik van Dijk11-01-2007

Hotel Eden ligt even buiten het centrum van Saas-Fee, maar op loop afstand naar de winkels en restaurants. De ski piste moet je wat verder lopen, maar heb je gelijk een goede warming up te pakken. De kamers in het hotel zijn zeer goed ingericht en de meeste hebben een balkon. Het eten is gevariéerd. Het ontbijt bestaat uit een buffet, het diner is vastgesteld volgens een weekmenu en 1 keer per week een plaatselijke specialiteit. De Diner weekmenukaart hangt bij de receptie en in de lift. De lounge is gezellig ingericht met een kleine bar die door de eigenaar (klaus) word bediend. Een aanrader is het rechtsstreeks boeken bij het Hotel, dit scheeld aanzienlijk. Ook als men dan cash betaald tijdens/na het verblijf krijgt men kortingen ! De prijs/kwaliteit verhouding is goed te noemen, maar bij rechtsstreekse boekingen is zeer goed.

Gereisd met vrienden in december 2006

• 8Ivanka Boone23-05-2004

Een leuk hotel voor een lage prijs. De kamers waren prima en ook het eten was uitstekend. Hotel Eden ligt net buiten het centrum, maar alles is op loopafstand. Alleen voor de skiliften moet je wel even lopen (gelukkig kunnen de skies bij het depot bij de liften achtergelaten worden).

Gereisd in mei 2004

1 tip over Hotel Eden

• Voeten, 01-04-2013

Hotel ligt lekker rustig en toch op loopafstand (3 minuten) van de centrale parkeergarage van Saas Fee. Saas Fee zelf is autovrij en ook voor niet skiers is er meer dan voldoende wandel/winkel/terras vermaak. Cappucino op het terras bij Brittania Huette in de ochtend is zeer aan te raden.

0 vragen over Hotel Eden

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV