Weer vandaag18°
8,1

• Ligging t.o.v. pistes8,9

5 reviews over Hotel Du Glacier in het Nederlands

Hotel om naar terug te gaan zonder HP

NDB
5-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi centraal gelegen in Saas-fee. We hadden een familie kamer en die was lekker ruim voor 4 personen. Het uitzicht vanaf de kamer is prachtig maar helaas geen balkon. Elke dag werd de kamer weer schoon gemaakt dus dat was top. Mijn dochter had nachts een keer een bloedneus gehad en helaas werd het bed niet even netjes verschoond maar verder geen op of aanmerkingen. Personeel was erg vriendelijk. Die was overigens ook erg goed en uitgebreid, de zaal oogt alleen niet heel erg gezellig. We hadden geboekt met avondeten maar dat is absoluut geen aanrader. Het zat tegen het culinaire aan en je hebt geen keus wat je te eten krijgt. Het is een 3 gangen menu elke dag en meer is er niet. Voor de kinderen was het ook absoluut geen succes want een kindermenu konden ze helaas niet aanbieden. Jammer als je toch adverteert een familiehotel te zijn. We zouden er zeker na terug gaan maar dan wel zonder avondeten.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een mooie locatie in een gezelkig dorp.

J.K. van den Berg
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

De service is erg goed. Het ontbijt is lekker en heel goed verzorgd. De bediening is erg goed en zeer vriendelijk. De kamers zjjn goed. En het avondeten is zeer verzorgd en heel erg lekker.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig uitzicht

Jan en Gonnie
9-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hele leuke plaats,mooi hotel, maar balkons hebben opknapbeurt nodig. Eten, mwa, niet om over naar huis te schrijven. Erg warm mn in de eetruimte. Aardig personeel. We konden gratis met kabelbanen en postbus. Autovrij dorp, je wordt uit de parkeergarage opgehaald/teruggebracht met electrokar van hotel. Super. Bagage stond al op de kamer voor we er erg in hadden!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Perfekt hotel

Claire Faber
26-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Familiekamers op de bovenste verdieping zijn erg ruim en het eten is heerlijk! Vriendelijk personeel en goede service.

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Genieten

Nel
21-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruime lichte kamer met zithoek. We hadden kamertype "Gletcher" met zuidbalkon en uitzicht op de gletcher. Slechts enkele minuten naar de Alpin Express-gondelbaan, dus voor wintersporters heeft het hotel een gunstige ligging. Vriendelijke bediening en voortreffelijke keuken. Het hotel ligt in het centrum. Bij half-pension kun je ook een keer in het partnerhotel Ferienart én in het rustieke Feeloch-grill-restaurant van het hotel eten. Er is een sauna en stoomcabine, maar de rustruimte heeft slechts 5 ligstoelen. Deze kijkt mooi uit op de bergwereld.

Gereisd Met partner in maart 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Glacier in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Glacier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.