Chalet Camillo

Kleine hotelsWeer vandaag19°11°
Chalet Camillo

• Ligging t.o.v. pistes9,0

2 reviews over Chalet Camillo in het Nederlands

Perfecte ligging, simpel onderkomen.

Family
6-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie perfecte ligging in het dorp. Evt ontbijt bij te boeken in het tegenoverliggende hotel. Mensen waren heel vriendelijk en wilden alles voor je doen. We zaten in de studio, deze was niet groot en weinig luxe maar prima te doen met 2 kinderen. Prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Je kreeg een tasje erbij met koffie/thee en ontbijtspulletjes. Leuk extra! Voor het huisje zit een veldje waar je leuk sleeën kan in de wintermaanden. De bakker zit ook tegenover het huis, ideaal dus. We komen hier zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

Prima, betaalbaar onderkomen op goede locatie

Jeroen
2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eerste minpunt is al dat er weinig infomatie te vinden is over deze woning. De meeste appartementen zijn in eigendom van een plaatselijk reisburo en hotel. Het was dus een beetje een gok, maar de beschrijving was voldoende en het was niet duur! (ca. 250 euro p.p. in de voorjaarsvakantie) Het huis ligt op loopafstand (ca 400m) van de pistes en praktisch aan de dorpstraat. We hadden een appt. op de 3e etage en op de 5e. Deze laatste is de bovenste en grootste woning (3 slk) en heeft een mooi uitzicht over het gebied. Wat voor heel Saas Fee geldt: veel appartementen en hotels zijn wat verouderd. Het is nog geen vergane glorie, maar de inrichting kan een opfrisbeurt gebruiken. Maar: het is schoon, compleet en niets is kapot! Juist de appartementen en hotels dichtbij de pistes zijn niet heel commercieel ingesteld is hechten meer waarde aan vriendelijkheid en gastvrijheid, en dat maakt het verschil met bijv. Frankrijk. Vandaar een ruime voldoende voor deze appartementen!

Gereisd Met vrienden in februari 2009

Chalet info

• Betaalde wifiGehele hotel

• ReceptieAanwezig

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Camillo in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Camillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.