Hotel Best Western Metropol Grand

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Metropol Grand voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Metropol Grand in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

• Ligging t.o.v. pistes7

Het personeel heeft het hier goed naar hun zin en dat is absoluut te merken, iedereen zet graag een stapje extra voor de gasten.

Bovendien is het eten echt uitmuntend, alles is even vers en verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Metropol Grand in Saas Fee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Metropol Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Metropol Grand scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.