Chalet Azur

Meer chaletinfo

23 reviews over Chalet Azur

• 10Fam. van Kempen23-08-2015

Wederom perfect

Gemakkelijk contact te leggen via website/mail. Communicatie verloopt prima doordat verhuurder/Annemieke uit Nederland afkomstig is. Ontvangst is hartelijk en voelt goed. Het appartement is kortgeleden gerenoveerd, dus alle voorzieningen aanwezig en van prima kwaliteit. Het appartement is groot, we zijn met z'n drieën in een 4 persoonsappartement. Aan twee zijden een ruim en zonnig balkon met zicht op het dorp, de bergen, sneeuw en gletsjer. Bij naar boven trekken van de bagagekar worden we geholpen door Denis, de immer lachende zwitserse verhuurder. De appartementen zijn niet gehorig, de gangen en trappen schoon en goed onderhouden. Het bedlinnen is schoon, de bedden liggen goed en de handdoeken/badlakens lekker zacht en heerlijk geurend. Verder is het dorpje Saas Fee zo mooi en pittoreske in een geweldige omgeving, dat we er nu al vijf keer zijn geweest en er nog lang niet op zijn uitgekeken .Het was mooi om weer te zijn, genietend van rust, ruimte en de prachtige natuur.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 10C16-08-2015

Prachtig omgeving, mooi appartement

Mooi appartement met heel goed uitgeruste keuken en een prachtig uitzicht. Bij aankomst zeer hartelijke ontvangst door gastvrouw met tips over Saas Fee en omgeving. Bijzonder vriendelijke en attente gastvrouw die altijd klaar staat om vragen te beantwoorden. Alles is tot in de puntjes geregeld.

• 9Chalet Azur, een aanrader in Saas Fee10-08-2015

Een heerlijk verblijf, hopelijk volgen er meer.

Fantastisch appartement, zeer schoon en voorzien van alle gemakken voor een heerlijke vakantie!. De eigenaren zijn zeer hartelijk en staat altijd voor je klaar. Ook voor informatie en weetjes van heel Wallis kan je bij Annemieke terecht. Saas Fee is zo wie zo een aanrader, maar ga zeker dan te gast in Chalet Azur. Ook voor wandelingen onder begeleiding kan je bij Annemieke terecht, een aanrader!!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 10P.Hak24-03-2015

Ideale plek in Saas-Fee.Prachtig uitzicht.Rust

Wij kwamen hier nu voor de 9e keer (in totaal al de 29ste keer in Saas-Fee) en hebben voor volgend jaar weer het appt.vastgelegd. De "Perle der Alpen" is een prima omschrijving van Saas-Fee zelf. Rustige ligging.Supervriendelijke eigenaars.Goede prijs/kwaliteitverhouding.Geen restaurant maar wel prima eetgelegenheden in de buurt.Goed onderhouden en schoon. Onze kleinzoon van nog geen 3 vermaakt zich er ook uitstekend,ook voor kinderen goede voorzieningen.

• 10Ellen07-12-2014

een aanrader!

Net terug van een verblijf in het altijd prachtige Saas-Fee. Dit was onze eerste keer in Azur, maar wij komen zeker terug. Heel vriendelijk ontvangst!! mooi en ruim appartement en uitermate proper. Mooie en praktische nieuwe keuken en een propere badkamer. Wij hadden onze hond bij en dat was helemaal geen probleem. Op aangename wandelafstand van het centrum. Bakkerij en supermarkt om minder dan 5 minuten wandelen.

• 9Familie Debruyne10-08-2014

Aanrader!

Net terug van een weekje Saas-Fee (zomer 2014), en we hebben een super verblijf gehad in Azur. Heel hartelijk en warm ontvangen door de eigenaars, met praktische tips voor uitstapjes en wegwijs in het dorp. Heel schoon, fijn ingericht en ruim appartement. Iets hoger gelegen in het dorp, waardoor je een prachtig uitzicht hebt vanuit de woonruimte/eethoek/balkon. Toch alles op wandelafstand (supermarkt, centrum, liften). Er is een hele voorraad spelletjes en lectuur, waar de kinderen (en wij) dankbaar gebruik van gemaakt hebben.

Met jonge kinderen

• 9Krijn en Jannie Pronk04-02-2014

Een aanrader!

Mooie ruime appartementen! Niet gehorig! Van alle gemakken voorzien. Prettige ontvangst door Nederlands sprekende eigenaresse. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Schitterend uitzicht op de bergen! Echt een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9john en greet bruinewoud24-01-2014

heel mooi appartement

genoten van onze skivakantie in saasfee mede door het schitterende appartement

• 10Francis Cornelis17-01-2014

fantastisch verblijf

Wij,5volwasenen, kind van3 en hondje van5 logeerden afgelopen nieuwjaarsperiode 14dagen in app azur te Saas-Fee. zeer vriendelijke eigenaars volledig nieuw 3kamers app kraaknet, ruim, groot groot zonneterras wij komen terug

Met vrienden

• 10Nele26-08-2013

super verblijfplaats

zeer goed ingerichte appartementen, vriendelijke en behulpzame eigenaars, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

• 10Ligging t.o.v. pistes

1 tip over Chalet Azur

• P.Hak, 24-03-2015

Honden welkom. Autovrij, maar treintje en een paar bussen (electrisch) rijden regelmatig door de vlakbij gelegen hoofdstraat. Bruist veel meer dan Saas-Grund of Saas-Almagel.Wel wat duurder dan voornoemde dorpen,maar je krijgt er veel gezelligheid voor terug.

0 vragen over Chalet Azur

Chalet info