Chalet Arcade

7 reviews over Chalet Arcade

• 2018
    10Marga24-07-2018

Echt Zwitserland!

de eigenaar is heel erg vriendelijk, het appartement is schoon en comfortabel, het uitzicht van ons balkon was adembenemend en de kaart voor de baantje is geweldig. Zo kun je zonder auto heel veel zien. Wij gaan al jaren naar Zwitserland maar deze bestemming is ons zeer goed bevallen. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. En alles goed op loopafstand te doen. Een echte aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

10Mark23-01-2014

De allerbeste appartementen in Saas Fee! Aanrader!

Arcade biedt zeer goede appartementen aan. Ruime appartementen 1/2/3 slaapkamers. Altijd voorzien van zeer ruim terras of mooi balkon met fantastisch uitzicht over de bergen. Ruime woonkamer met loungebank, Flatscreen TV/DVD / +/- 600 zenders, uitstekende WIFI, ruime eethoek, keuken met alle apparatuur (oven, magnetron, 4 pits kooktoestel, vaatwasser, nespresso machine, waterkoker etc), mooie moderne badkamer met bad/douche. Geweldige privé spa / welness (net nieuw in 2014 en zeer mooi exclusief qua inrichting). In 2014 dit appartement voor de vierde geboekt. Uitstekend appartement, Zeer goede service en zeer zeer gastvrij personeel. Niets beters te vinden in Saas Fee. Absolute aanrader.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 10Anja03-10-2012

GEWELDIG!!!

Het appartement was zeer schoon en echt compleet ingericht. Alles ziet er als nieuw uit. Het uitzicht met balkon over de bergen is fantastisch. De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is echt geweldig dicht bij alle kabelbanen, alles op wandelafstand. De bakker voor de deur met heerlijk vers brood.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 10L. van Hengstum04-12-2009

Een aanrader!

Binnen is het appartement erg schoon, gastvrouw heel vriendelijk. We hebben de buren nooit gehoord, de bakker en de bushalte zijn naast het appartement en supermarkt 3 minuten lopen. Prijs was wel wat duur t.o.v. de ligging. Het is absoluut een waardeloze ligging, we moesten 1100 meter lopen naar de pistes. De garage is 5 minuten lopen.

Alles is aanwezig, magnetron, oven, afwasmachine, wasmachine, handdoeken, bedlinnen, keukengerei en thee-/handdoeken. Ook heeft elk appartement een internetaansluiting! Er is een lift. Alles is eigenlijk super alleen de afstand is heel ver. Wij kozen ervoor om te lopen omdat de bussen en het treintje iedere keer vol waren. Totdat we om 8.15 gingen, toen konden we zo instappen.

• 2Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 8Marten Suk02-03-2008

Zeer mooi, net en schoon appartement. Compleet ingericht, mooie keuken met alle apparatuur, zelfs de vaatwasblokjes werden geleverd. De bedden en met name de kussens waren wat minder. De ligging is wat verder van de piste maar vlak voor de deur is de bushalte, je kunt je skis en schoenen in een ruimte in het appartement bewaren. Op de piste is echter ook wel een depot. Wasmachine en droger zijn aanwezig.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Familie

• 8celine14-01-2008

arcade is een zeer mooi appartement, het ziet erg schoon, nieuw en fris uit. het enige nadeel, is de berg op en af naar de pistes, daarvoor hebben ze gelukkig lockers uitgevonden.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden